follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
TRAINING
Assalamualaikum

Latihan tempatan pertama bermula pada 1-2 oktober 2016

Saja nak update post pasal training ni walaupun sebenarnya tak ada apa yg menarik pun. Haha

Hari Sabtu bermula dengan PT pagi berlari keliling kampus. Macam biasa je la. Aku semput takleh kata sebab dah lama kumpul lemak. Haha

Hari Ahad la yg paling semua orang ternanti-nanti sebab ada majlis pelantikan pangkat utk semua peringkat.

Dan macam semua orang dah jangka, Syahmi jadi SUO. Walaupun Amir yg mula2 dilantik oleh jurulatih tapi dia tolak atas sebab tertentu. Jawatan Amir diganti oleh Syahmi , Amir pun ambil alih tempat Syahmi sebagai Sarjan Senior.

Tahniah syahmi coopa!


Dan yg paling tak terjangka, Dinie naik jadi rank holder. Dinie jadi Sarjan. Bagi aku dia memang layak pun, dari inter lagi sepatutnya dia pegang rank.

Selesai majlis pemakaian pangkat tu, aku terima ucapan tahniah drpd Puan EE. "Tahniah Nabila, rumate sorang PRM, sorang lagi Sarjan." Pftttt, weh seksanya! PRM(JUO) tu Sya, Sarjan : Jannah. Hmm redho je la nakkk

Rasa aku ni kecik sgt dikelilingi oleh orang besar2 ni.

Tahun ni berat sikit since usm jadi tuan rumah utk annual camp. Nak tak nak kena jugak terima sebab keputusan dah fixed, Cakap banyak pun kerja tak jalan. Aku cuma berharap semua rank holder dapat jalankan tugas sebaiknya dan semua sihat walafiat, kuat, utk teruskan perjuangan. Termasuk aku hmm (Amin)