follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Realiti
Sedih jugak la sebab orang lain asyik bercakap dan mengusik pasal kita sedangkan kita berdua dah macam tak kenal antara satu sama lain.

Aku pandang kau, kau berpaling ke tempat lain. Bila kau datang dekat, aku lari cari ruang lain supaya kita tak bertembung.

Susah utk aku jelaskan situasi ni. Banyak mata yang memandang, banyak juga mulut yang bertanya. Aku akhirnya hanya mampu senyum, angkat bahu,... tak ada jawapan.

Kita tak bergaduh, kita tak ada masalah, tapi aku tak mampu pandang muka kau.

Kau dah macam orang asing.

Makin kita dekat, makin aku cuba untuk kenal kau...makin aku rasa kau seolah-olah merahsiakan hampir semua perkara daripada aku.

Aku rasa macam kau tak pernah jujur. Cinta dan sayang tu pun betul2 lahir dari hati ke? Sampai ke situ fikiran aku.

Aku cuba nak pujuk hati aku supaya pulihkan keadaan. Tapi hati aku sendiri juga yang memaksa aku untuk lepaskan kau. Hati aku kata, kau akan lebih gembira tanpa aku. Kehadiran aku banyak menyusahkan kau. Memang betul pun. Bila difikir-fikir balik, aku banyak menyusahkan kau selama ni.

Kenapa kau tak pernah beritahu semua ni? Sekurang-kurangnya aku tak terpinga-pinga cari jawapannya.

Kalau ada jodoh, kita jumpa lagi. Buat masa ni, aku ingin hidup sendiri. Kalau kau cari yang lain, aku akan terus kuat dan positif, bukan jodoh kita mungkin.

Aku serahkan semuanya pada Allah.

InsyaAllah, dengan cara aku jauhkan diri daripada kau, mungkin Allah akan bagi sesuatu yang lebih baik utk kita berdua.

Semua ini Allah dan tentukan. Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik utk kita.

Ya Allah, kuatkan aku.