follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Be grateful.

Sentiasa ingatkan diri sendiri untuk bersyukur dengan hidup sendiri dan berhenti pandang hidup orang lain. Apa yang Allah beri pada kita sekarang ni ialah yang terbaik buat kita.

Ada ketika tu rasa macam nak mengalah sebab tak kira berapa susah kita berusaha, kita tetap tak berjaya macam orang lain.

Tak, kita silap. Kita dah berjaya sebenarnya sebab kita terus kuat dan tak pernah mengalah. Orang yang berhenti daripada mencuba itulah sebenarnya orang yang gagal. Gagal meneruskan perjuangan. Tolong la jangan pernah mengalah (merayu dekat diri sendiri)

Ada 7 minggu lagi sebelum sidang baru bermula. Tak tahu kenapa setiap kali memikirkan sidang baru je hati aku akan rasa risau dan berdebar. Sidang baru ni akan membuatkan aku jadi pelajar tahun 3.
Makin besar rasa tanggungjawab yang nak kena pikul dengan nama tu. Bagi aku, aku ni masih belum ada apa-2 yang patut aku banggakan sebagai pelajar polimer tahun 3. Pengetahuan aku tentang polimer tu sendiri rasa macam cetek sangat. Aduhai

Tahun 2 dah berlalu, aku ingatkan aku akan lebih faham dan ada lebih “isi” dalam otak ni tentang kursus sendiri. Tapi entah kenapa, rasa sama je macam masa tahun 1 dulu. Malunya nak mengaku diri sendiri sebagai senior kat adik-2 yang baru masuk nanti. Allahu

15 Julai lalu result provisional dah keluar. Memang hati berdebar. Tunggu punya tunggu, campusonline problem pulak. Keesokan harinya baru dapat check. Duduk kat dapur tolong mak masak sambil pegang hp nak try login ke campusonline, Hahaha.

Dah terbayang dah, kalau ada subjek gagal atau lulus bersyarat, aku nak cakap kat mak, aku nak kahwin je laa. Berhenti belajar. Baik belajar masak je, jadi suri rumah. Jaga anak, masak utk suami. HAHAHA

Alhamdulillah bila tengok result, Allah masih nak suruh aku habiskan degree. Hahahaha

Lega la sikit rasa hati ni walaupun… sedar yang result provi ni takde apa yang dibanggakan pun. Pointer tu yang penting. Tahun depan nak apply LI. Hmm

Nak LI kat Johor ke Penang? Hmm ini lagi satu dilema yang melanda diri ==