follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
The Ring
20 Mei 2016 Jumaat

Semalamnya pergi kedai jual aksesori silver dengan Jannah(roommate) sebab dia yang nak pegi kecilkan cincin. Kemudian kejadiannya bertukar menjadi aku pulak yang excited tengok cincin. Hahaha

crown ring
 Memang dah cari cincin ni. Masa jumpa kat JB hari tu harga dia nak dekat seratus tapi kat sini less than that. Pastu terus berkira-kira nak beli ke tak. Melting terus tengok yang this one.

crown double ring

His ring
Masa keluar pergi 1st avenue hari tu dia cerita la cincin dia hilang and how much dia suka pakai cincin. Then aku pun "ketinggg" dapat idea nak bagi cincin ni as hadiah hari jadi dia.

Tapi tapi tapi... tak tahu saiz jari Hmm

Pastu time aku post gambar cincin2 yang aku usha ni semalam dia pulak bertanya kat mana tengok cincin tu sebab dia nak beli jugak. Haha

Alang2 tu aku acah2 ajak dia pergi tengok sama2 terus la. Tak sangka dia minat jugak yang aku tengok semalam tu. Dan TARAAAAAAAAAA


We bought this ring. Walaupun yang crown ni dia kata macam cincin main2 (ada ke dia nak suruh aku pakai cincin jenis sebentuk macam cincin tunang tu)

But I convinced him, lain kali beli laa yang dia cakap cantik tu pulak. Haha (acah macam kaya bebeno)

Walaupun macam terlalu awal, ni baru bulan 5 dan birthday dia bulan 6... Memandangkan birthday dia jatuh pada awal ramadan dan first day final exam. Terpaksa jugak la aku awalkan pemberian ni. Sebab kejap lagi aku pun nak fokus untuk final dan mungkin tak sempat dah nak fikir nak bagi hadiah apa.

Sorry la awak sebab saya bukan jenis sweet atau kreatif. Nak belikan awak hadiah apa pun jenuh fikir apa nak bagi. 

Awak tu pun boleh tahan cerewetnya so saya risau jugak kang beli awak tak suka pulak. Lain la macam saya ni, apa pun kebas je. Jenis asal boleh Hahaha (tak sah kalau tak kutuk dia kan, sorry wak)

Actually this is the first time I bought myself a ring and at the same time belikan for someone special. Seriously, I never thought of having done this before.

Sayang jugak aku kat dia kan? Ahahaha Gila Tak Sayang