follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
hari result keluar
Assalamualaikum.

Macam biasa la bila result keluar ni lutut rasa lemah gemalai ketar tak terkata. Aku pulak baik gila hari ni(hari ni je la) lepas subuh terus mandi dan tak sambung tidur balik. Wow big clap utk Nabila!

Result aku tak impressive sangat la. Just ada la penigkatan. Alhamdulillah. Aku agak puas hati sebab kali ni tak ada C langsung. Cuma ada A dan B je. A ada sikit je selebihnya B. Huahuahua

Kawan kawan lain aku tak tanya sangat result diorang sebab bagi aku benda pasal result ni sensitive sikit kan nak share. So kita duk diam2 je lah.

Lepas check result aku terus siap2 dan pergi kedai fotostat utk print result dan sepantas kilat aku pergi PI sebab roommate aku ada kat situ. Niat mula2 nak buat assignment kat Pi tapi tiba2 jiwa tak tenang dan teringin nak jumpa Penasihat Akademik. Hahaha

Syukur la sekali je aku ketuk pintu terus dengar orang bangun dari kerusi dan yesssssss Dr terus bukak pintu. Dia pun dah tahu dah aku datang nak minta tandatangan. Hihiihii

Aku ni sebenarnya baru je daftar 17 unit. Maksimum 21 unit. Aku ada terfikir-fikir nak ambil bahasa asing lagi kali ni. Before ni aku ambil bahasa cina 1 dan aku dapat A-. Nak harapkan subjek polimer semuanya aku dapat B je. Result aku pun yang membantu naikkan pointer is bahasa inggeris n bahasa cina sebab dua-dua tu dapat A- (Alhamdulillah).

Bila aku beritahu dekat PA aku yang aku macam nak ambil bahasa arab. "Apa pendapat Dr?" Dah tiba-tiba Dr tanya aku, "awat hang tak mau sambung bahasa cina 2? Result hang ok ja ni..." Mula la aku beralasan, "Saya tak berapa yakin nak sambung sebab yang level 100 hari tu pun dah susah. hehe" Dia jawab balik, "Susah tapi boleh score tengok ni..."

Alahai. Now aku dilema seorang diri. Semester lepas ramai budak course aku yang dah ambil bahasa arab 1 dan rata-rata dapat A je. Nampak sangat niat aku nak belajar ni sebab nak dapatkan pointer yang baik semata-mata kan? Ya Allah, aku minta maaf. Bukan macam tu maksud aku.

Hmmm

Aku masih ada masa untuk berfikir memandangkan ni baru first week. Kalau aku nak ambil LAA100 aku akan stand by own sebab aku tak ada kawan yang nak ambil sama-sama dgn aku. While LAC200 pulak ada budak course aku yg sambung lagi. Huhu

In sha Allah, nak buat istikharah utk dapatkan petunjuk yg baik dari Allah agar tak tersalah buat pilihan.

Ok Sampai sini je! Daaaaa :)