follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
new semester
Alhamdulillah cuti semester selama 2 minggu (lepas berpenat lelah mengharungi annual camp) dah pun dimanfaatkan sebaiknya dengan makan dan tidur dan luangkan masa dengan family. Hihii

Hari ni kelas first, aku dengan bersemangatnya start siap dari pukul 7.30 pagi walaupun kelas sebenarnya pukul 9. Hahaha ni namanya semangat awal2 sem. But then Jenal(moto aku) tak boleh start macam biasa la pulakkk. Hmm nasib baik la aku bersiap awal =.=''

Bila sampai kelas, lecturer yang masuk dan ajar subjek Transport Phenomena in Polymers ialah my penasihat akademik, Dr. Khalil. Alahai i is suka sangat sebab dia baik. Tiba2 dia cakap "saya ada viva sekarang ni, boleh tak kita cancel kelas?" Laju je Danial jawab, "Eh boleh..." HAHAHA part class cancel semua orang suka kan. Aku ni duk fikir mana pulak aku nak pegi ni, malasnya nak balik bilik sbb next class is selang 2 jam je lagi. Membazir minyak moto pulak ulang alik walaupun dekat je.

Since dekat school ada wifi, kami pun stay laa kat school tu main hp tet tet tet. Ish3 macam xde benda yg lebih berfaedah kan. Tapi kira ok la sejak balik usm ni aku tak main hp sgt sbb tak subscribe mobile data. Huhu langkah berjimat cermat katanya. Duit ptptn tak masuk lagi bhai. Tak boleh nak membazir lagi. Belajar daripada kesilapan last semester -.-

Assignment pertama aku dah dapat dah utk hari ni. Subjek semiconductor materials yang bagi kenangan indah paling awal ada assignment yang kena hantar Jumaat ni. Huhuii i like sgt. Hahaha

Esok hari Selasa dan esok merupakan hari result sem 1 keluar! Lalalalala runsingnya tapi malas nak fikir dan malas nak tengok boleh tak. Waaargggggghhhhh. Entah kenapa aku dapat rasakan result aku tak gempak mana hukhuk