follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Uhh hummm.

Assalamualaikum. Dukacita dimaklumkan... saat orang lain duk gembira tanya kat group whatsapp pasal biasiswa ***** , aku amat sangatlah bersedih hati sebab seems like aku sorang je yang tak dapat email atau sebarang respon daripada scholarship tersebut.

Jujur sedih sangat.

Sebab aku apply and hantar borang tu awal sebelum tarikh tutup. Siap pos sendiri pakai poslaju which kononnya nak tunjukkan kesungguhan la kan. Tapi malngnya....tak ada rezeki.

Allah dah tentukan.

Aku tak dapat email even untuk interview pun. Kawan-kawan aku semua dah dapat email, at least masih in progress atau short-listed.

Apa yang bermain kat pemikiran aku sekarang ni ialah MUNGKINKAH surat aku tak sampai sebab aku pos sendiri instead of bagi kat BHEPP. Now ni aku rasa menyesal sangat sebab tak hantar kat bhepp. Bukan apa, penat2 aku poslaju kalau tak sampai...hmmm

Tapi tak tahu la. Aku agak je. Mungkin jugak aku memang tak terpilih sebab result tak gempak sangat kot. Now ni doa je la scholarship lain plak dapat.

Kalau tak, apply lagi secong year nanti la. Allah kata jangan putus asa kan? Selagi kita berusaha , selagi tu Allah bantu. In sha Allah.

# Petang ni ada latihan palapes. Huhu. Hopefully cuaca redup je. Jangan la panas terik sangat. First latihan ni kalau panas sangat takut penat sangat je nanti.

Okay sampai sini sahaja

#diary

#iknownoonereadthis

#justforfun

#bloggingduringleisure

#studentlifestories