follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Lesen.



Baiklah. Ini kerja Rina ambil gambar lesen aku. (Buruk siot muka wa!! Gemuk. Minyak. Hitam. Jerawat. Tona kulit tidak sekata. K cukup complete -..-")

Tapi tak mengapa, kerana aku dah berpeluang membalasnya semula. Kihkih. Tahniah Rina sebab dah ada lesen P, hehe.

Okay nak cerita pasal lesen lah ni. Aku memang tak sabar nak ada lesen kereta k. Sebab dah bosan bawak motor! 

Kalau cuaca panas okey lagi. Boleh tahan la jugak WALAUPUNNNN macam nak terbakar kulit. '== Tapi kalau hujan? Kau jawab sendiri la. Kuyup aku dibuatnya. Sebab tu nak bawak kereta.

Mak aku dah la hari-hari kalau boleh dia nak ajak pergi Maslee. Beli bukannya sikit. Macam mana nak angkut semua tu naik motor mak oi. Haih. Kena dapatkan lesen kereta secepat yang mungkin jugak!

Aku dah pergi belajar drive banyak kali jugak la. Alhamdulillah dah semakin bagus. Cuma aku paling lemah tang bukit tu. Kalau dulu masa ambik lesen motor, part break emergency paling menyeramkan. Kali ni bukit tu pulak.

Isnin minggu depan last belajar. Pastu Selasa 12hb dah test JPJ. Gigil kot. 

Kawan-kawan, doakanlah saya berjaya dengan sekali ujian. Sebab kalau kena repeat gerenti mak aku marah kena tambah bayar! kikikih ;D

Tadi abang aku propa je, sibuk tanya "Bila kau test JPJ, Fatin?"
Aku jawablah "Selasa, next weeek."
And kemudian jawapan dia menyakitkan hati dan perasaan, "Ahh tak sempatlah cenggitu. Abang nak keluar hari ni, esok2 dah tak cuti. Macam mana nak ajar kau kan. Tak ada masa lagi. *buat muka toya sambil sikat rambut* "
 
Puih. Baik tak payah tanya. Bagi harapan palsu betul. 

Tapi abang aku siap bagi tips lagi sebab aku cakap aku takut yang kat bukit tu. Hahaha

Kata dia, "Kau tekan je minyak banyak-banyak. Pastu lepaskan klas. Bila dah gerak sikit baru lepas hand break. Lepaskan minyak balik"

Actually, tak berapa nak tips sangatlah. Pak cik yang ajar aku tu pun cakap macam tu jugak. Huahua. However, moral support tu amat bermakna. Hehe

- - - - Sekian - - - -