follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Rutin.

Assalamualaikum. Apa khabar, Malaysia?

Hari-hari ulang rutin yg sama. Al-maklum lah orang dah jadi pengganggur terhormat kan? Haha. K tak perlu bangga kot XD

Tapi ada perbezaan sikit sebelum my niece datang and selepas dia datang.

Ni yang nak cerita ni. Hehe

Sebelum dia datang, aku boleh tidur seenaknya dan seberapa lama pun yang aku nak.

Tapi lepas dia datang, dah tak boleh dah. Kenapa? Kerana...

1. Dia bangun awal dan akan duduk kat "baby walker" tu sambil tekan punat-punat yang mengeluarkan lagu yang amat bingit utk telinga dengar. Haha

2. Dia menangis sangat kuat. Macam nak terkoyak tekak dengar suara dia. wkwkwk

3. Mak dia nak mandi pastu kena ada orang lain main dengan dia. Dan akulah mangsa. Mesti mak campak Dayang masuk bilik. Pastu mula lah dia sepak-sepak aku. Tak pun tarik rambut. Macam mana nak sambung tidur kan? "-,-


Tapi memang best la. At least dah tak bosan macam dulu. Agak-agak geram rasa macam nak gigit orana, bolehlah gigit dia. Kihkihkih. Tapi kena cover sikit, tak boleh sampai kakak wa nampak XD

But nanti bila dah pergi PLKN mesti aku rindu dia. Dah tak dapat jumpa. K malas nak fikir. Sedih sedih. Nanti aku ter-menangis pulak. wakaka :D

- - - - - - -