follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Sampaikan salam rinduku.
Ya Allah. Bagaimana muncul rindu ini?
 
Hati tak senang. Fikiran selalu terkenang. 
Orang yang jauh, sukar nak dilupakan.

Kenapa hati menjadi resah
setiap kali teringat?

Ya Allah, kau yang Maha Mencipta.
Kau ciptakan aku, Kau juga ciptakan dia.

Di mana dia berada?
Hati aku sering tertanya-tanya 
ingin tahu.

Mahu sekali melihat dia.
Setelah kian lama tak bersua.

Kau Maha Mengetahui segala rahsia.
Kau juga Maha Mengatur.

Kau pertemukan.
Kau juga yang memisahkan.

Ya Allah, 
sampaikan salam rindu dan kasihku padanya.

Hanya Kau yang memahami.

Sesungguhnya aku lemah.
Sering tunduk dengan ujian besar-Mu.

Tetapi jangan tundukkan aku pada hawa nafsu.
Kawal hati ini. Pelihara iman ini.

Ya Rabb. Hanya melalui-Mu aku bisa.
Sampaikan salam rinduku pada dia.






*Silakan muntah kalau menyampah. Hahahaha :D