follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Hey February?
1st February. 

Hari ni aku bangun pagi dengan semangatnya setelah terbau aroma dari dapur. HA HA. Mak aku masak la, apa lagi. Aku? Bangun lambat, macam biasa. *senyum bangga*

Sekali bau , macam Laksa Johor. Dua kali bau, macam Laksa Johor jugak. Kihkih. Demi memastikannya, aku bangun sepantasnya tanpa membazirkan satu saat pun dalam kehidupan ini. Wakakaka!

Guess what? Aku salah. Tipah tertipu. *muka frust menonggeng* 

Tapi Laksa jugak. Cuma bukan Laksa Johor. Mak aku masak Laksa Penang. Alahaiiiiiii. Aku memang TAK minat laaa Laksa Penang. Merana hidup. Lara hatiku. Huwhuw -,-"

Lupakan pasal Laksa. Ada yg lebih penting. Masuk hari ni , dah seminggu 2 hari since aku pergi driving class. Pak cik tu (ejen memandu) kata nak call dalam tempoh seminggu. Tunggu L siap, baru aku boleh further belajar drive.

The thing is tiap hari, detik dan saat aku mengadap phone tu tapi tak berbunyik pun. ==' Bila dia nak call? Mak aku dah bising dah suruh call dulu. Tapi aku segan pulak, nanti dia ingat aku ni tak reti sabo pulak. Ngehehee *senyum kambing*

Patutkah aku mengakhiri post ni? *idea dah kering*

Okay laaaa, BYE (Y)