follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Moo Moo .
Assalamualaikum. Hari ni hari Isnin yg mulia, bertarikh 18 Februari 2013 bersamaan 7 Rabiul Akhir 1434H. Aktiviti harian aku masih macam selalu. Bangun tidur lambat, having breakfast on lunch time, tidur again bila boring. Tapi tidur petang hari ni memang best sebab hujan turun menyamankan suasana! Haha

Semalam (Ahad) aku pergi KFC Setia Tropika untuk jumpa Ira. What surprise me is jumpa Hafiq there. (Hafiq is my classmate) Sebenarnya aku terlupa yang Hafiq akan kerja kat situ. Walaupun sebenarnya aku dah tahu -,- So aku terkejut sikit la Huahua :D

So aku berbual la dengan Hafiq kat luar KFC. Lupa pulak tujuan sebenar nak jumpa Ira kan. Berbual kat luar sebab Hafiq tengah kerja, so takut kantoi manager nampak, Kahkahkah And aku pun sebenarnya tak sanggup nak tahan sejuk kat dalam KFC tu. Aku siap dah standby pakai stokin. Harhar!

Hmm. Hafiq cakap dia rindu dengan ALL KAWAN-KAWAN LAMA which makes me sobbing sikit dalam hati. Haa kenapa cakap macam tu? Aku pun rindu dengan dia orang semuaaaaaaaaaaa :/ Bila nak jumpa semua orang ek? Tskk :'( Very sad. 

Bila duduk rumah ni asyik la teringat sekolah. Tapi aku nak sekolah balik just untuk jumpa dengan kawan-kawan je. Kalau suruh aku belajar, baca buku lagi aku tak nak. Hahahaha. Dasar pemalas punya Fatin. Kihkih

Sekarang ni aku tengah menghitung hari, bila la anak buah aku, si Dayang nak balik JB. 24Feb ni ayah aku akan pergi KLIA ambil diorang. Malangnya ayah tak bagi aku ikut sebab katanya menyibuk. Cis sabar jelah. Akak aku ni pun saje je bikin panas je send gambar dayang yang comel-comel. Huuuhuuuu -,-

Cepatlah balik Dayangggg, Maksu rindu nak cubit-cubit pipi tembam dayang tuuu ! *Haha monolog k. Haha -..-