follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Im 18!

***My lack of posts recently is because of working. But now I’m not working anymore, being jobless gave me more spaces for day dreaming. Like I used to do before. So Im gonna reverse the time. Let’s switch the button “Undo” Hahaha***

7 January 2013
It’s my birthday! Aku suka sangat bila tengok dekat timetable(kfc) Hari Isnin tu aku OD, means Off Day. Haha. Miss Eza macam tahu-2 je birthday aku then dia bagi cuti. However, I don’t expect much on my birthday. As parents aku semua pun tengah sibuk dengan hal kerja masing-2. Dan bila balik kerja tu (dalam pukul 12 lebih) aku on phone dan ada banyak la jugak wish-2 terawal dari kalangan kawan-2 rapat. Then Rina call dan tiba-2 ajak pergi kfc esok. Dia ada tanya “Fat dah tahu ke?” Dalam hati aku, tahu apa la pulak..

Dan text dari Iffah buat aku boleh teka. Iffah cakap Sorry tak dapat celeb. I’m totally lost dan tak faham tak celeb apa. Tapi lama-2 aku dapat tangkap jugak. Kihkih. **Not anymore a surprise XD
Daripada KFC, mereka tukar tempat kat Kelapa Tree. Aku ikut sajelah. Dan yang paling “best” aku siap lambat sebab tak perasan text Rina. Dengan kelam kabut tu, seselekeh inilah aku.



The best part ever.
Sepanjang hidup aku berusia 18 tahun (Ahh tua-nyaa) This is the first time Aku kena lumur dengan kek. Bukan satu badan ea, Cuma muka. Haha. Tapi cheese cake kot. Pergh merana~~~ J

What ever it is, I think this is the best birthday celebration ever. Walaupun tak dapat nak kumpulkan semua , tapi yang ada tu pun dah amat menggembirakan.

Dan! Aku bukan tak nak tiup kek tu, tapi aku sayang kat korang. Takut makan carbon dioxide kang XD