follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
LIVE
Assalamualaikum. Apa khabar bloggers?

Semenjak aku kerja ni , jarang dapat post. Cerita menarik pun tak ada. Actually hari ni pun tak tahu nak post apa. Blog ni pun dah boring gila gila kan? Haha *sedar diri*

Setiap hari dilalui seperti biasa. Pegi kerja dan balik kerja. Esoknya ulang lagi perkara yang sama. Boring boleh tahan jugak lah. Tapi tahan jela sebab aku sendiri jugak yang nak sangat kerja.

Currently aku kerja kat 2N shop kat Setia Tropika ni. Dekat je dengan rumah , that's why lhaa. Aku kerja dengan Munira, my jiran and my kawan. Haha. Hari hari mengadap Ira ni makin sewel perangai dia. Tapi we both kerja sana sebulan je. Tahun depan cari kerja lain. Kami ada sebab yang kuat kenapa nak berhenti. Tapi tak boleh beritahu kat sini. RAHSIA kata kauu XD

Well, well. Mana nak cari kerja lagi ea?

Sejak kerja ni aku dah tak nampak Tahun dah. Tak kira lah tahun 2012 atau 2013, yang penting cukup Bulan dapat gaji aku nak shopping!! Alahai macam banyak sangat gaji kan? Puih. Semua benda nak beli pun tunggu gaji , tunggu gaji . wakakaahh. Teruk betui perangai kan? Isk iskk

Hari ni aku cuti, jadi aku ajak akak aku teman aku cari kerja. Few places kiteorang pergi tapi tak ada kerja kosong puns. huh. Isi borang pun belum tentu dapat. Tapi isi jelah. Untung ada rezeki ada la orang call nanti. Hopefully dapat laa, Amin.

Mmmmmm. Aku dah tak tahu nak membebel apa lagi dah. Hahaha. 

Oh ada ! Last last. Kecut perut sehh setiap hari fikir pasal result SPM. Aku sampai termimpi-mimpi. Teruk betul. Bila dah terbangun tidur pulak, fikir lagi "betul ke aku dah habis periksa?" KAHKAH :D

Okaylaa. Selamat malam semua. Esok aku kerja lagi. Assalamualaikum ;)