follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Name Differ You From Others.

Bila tak berjaya upload gambar sebab line beginning to slow down, aku mulakan post kali ni tanpa gambar jelah ye. So it may be tulisan , tulisan dan tulisan yang membosankan Haha.

Bersyukur sangat hari ni hari Jumaat. Kenapa? Kerana esok cuti, haha. (walaupun esok kena pergi sekolah *PIBG) Dari hari Isnin lagi aku menanti detik demi detik, menghitung saat demi saat untuk tibanya hari Jumaat. Dan dengan wujudnya kuasa veto sebagai komanden, selamba jelah aku batalkan latihan kawad kaki pada hari jumaat. Sebetulnya aku dah penat gila. :3

Dan hari ni ialah hari Jumaat yang sangat membosankan. Aku dah la tak siap homework. Gara-gara terbangun lambat. Datang sekolah pun lambat. Terpaksa parking motor kat luar. Huhh

Disebabkan tak siap lagi folio sivik, aku menjadi orang yang paling sibuk. The-most-busy-women-of-the-day gitu, harharharrr. Aku gunting2, tampal. Dan sedang aku sibuk menampal, si Asha tetiba cakap "Jangan letak banyak2 lah gam tu, nanti berulat! " Dalam hati aku, "berulat? Apakah? " Lorhhhh barulah aku tahuuu, berulat maksudnya bekas timbul2 atas kertas kalau gam terlebih. Muahahaha! Belajar perkataan baruuu Kahkahkah :D *okay, say thanks to Tasha Tashod ^^'

Tadi Asha ada tanya aku satu soalan. Soalan yang membuatkan aku terfikir sampai sekarang. Nak panggil Fatin ke Nabila? K biar aku beritahu satu perkara. Sebenarnya, aku sendiri rasa awkward kalau orang panggil aku dengan nama Nabila. Sebab kat rumah and since aku lahir, mungkin, aku dipanggil Fatin.


Fatin Fatin Fatin and finally aku terasa amat bosan dengan nama tu. Plus, ramai gila orang ada nama yang sama. Sama ada Fatin Aqilah, Fatin Nadia, Fatin Nalia, Fatin Amira, Fatin Natasya atau apa apa je. Sampai satu tahap aku benci gila asyik terperasan. And begin with pakai name tag "Nabila" masa form 2 kat sekolah meru, start lah aku dipanggil Nabila oleh mereka yang baru kenal aku.

Masa form 2 pindah JB, ada la beberapa orang panggil aku Nabila. Tapi tak bertahan lama "=.= Mereka akan kembali memanggil aku Fatin. Haha. Never mind, aku faham diorg pung mesti rasa awkward.

Tapi jujur, aku suka jugak laa orang panggil aku Nabila. Kenapa ek? Tak dapat nak explain kenapa Haha. Maybe sebab terasa macam orang lain kodd. Tapi aku rasa susah nak jumpa orang yang akan panggil aku Nabila. Kalau ada yang panggil pun, sat lagi tukar la panggil Fatin :"3 

Funny thing, kat Facebook walaupun pakai nama Nabila Ibrahim. Untuk mention, ada jugak yang tambah Fatin Nabila Ibrahim. Jadik lah macam tu, harhar.


Since sekolah kat Kempas ni aku dapat nama baru which is Kak Bella. Hmm. Kenapa mesti ada kak ekk? Cih rasa tua 1 hari xD. Hee. Azimah yang mulakan nama ni , pastu makin ramai yang panggil =,= . Cihh rasa tua 4 hari pulak bila ramai yang panggil cem uh "=,=

Whatsoever Nevertheless *apa aku mencarut? K whatever ppl gonna call me, it wont be a big problem for me as lon as nama tu baik2. Fatin ke Nabila ke Kak Bellla kerr, asalkan tak mengarut aku terima jer.

K dah kering idea. Haha. Bye. Assalamualaikum , bloggerholic 




Gosok baju, esok Hari Anugerah Cemerlang.
#malas!