follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Ohh I loveeee Biology !
Assalamualaikum blogger sekalian. Fatin sudah mula mengepost. Ini bermakna, paper biology 3 sudah tamat! YEAHHHHH. Erkk, Alhamdulillah. Hee excited sangat. Maaf ya ^^

Tapi belum boleh merdeka lagi. PJK dan Sivik masih ada lagi. Cuma happy sikit sebab semua subjek yang memeningkan telah pun berlalu. Haha *ayat maca geli je kann xDD. By the way, aku memang lega. Akhirnya habis jugak exam. Untuk tahun nie, aku dah rasa malas sangat nak baca buku Haha. Semua sebab baca tak paham-2. SERIOUSLY. Aku tak tipu. Aku mengaku, aku tak layak ambil subjek Sains Tulen. Dan aku tak layak even berangan sekalipun untuk bekerja dan terlibat dalam bidang sains. Sampai macam tu sekali kan? 

Biology Paper 3 tadi pun. Huh. Hampehhhhhhh. Tangan aku menggeletar weyh! Aku punya kertas, straight panjang gila correction tape kat situ. Bhahahaa :D Aku asyik betulkan dan tukar jawapan. In fact aku tak tahu pun apa jawapannya. Ngahhaa. 

In conclusion, tak payah nak fikir dahh. Redah jelaaa. Aku dah rasa dah aura-2 failure untuk finak exam nie. Sekian. Maaf jelah cikgu. Saya dah cuba yang terbaik. Janji subjek favourite dah dapat A+. <----membatak di situ Haha. Gurau jelahh. Takde maknenye A+. Hehe =.=

Haritu dah jumpa dgn Cikgu Nick (cikgu bio) , cikgu tunjuk paper 2 aku. Mak aii. Separuh derr markah gua. Ciss sungguh aku dah jangka . Haha ^_^" Sob. Tiba-2 aku terfikir, baik aku tak payah baca buku. Aku baca pun macam tu jeee. Cuba tak baca? Ha, tahun depan nak try lah. Ngee :3

Bukti aku belajar sampai gila jadinya , 


<-------- Cikgu, saya belajar tau. Gagal tu sebab kurang bernasib baik je. Hehe. *harap-2 lulus lahhhhhh  :')