follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
I shouldn't be here =='
Aku tahu aku tak patut ade kat sini. dah nak dekat pukul sebelas dah pun, tapi aku stick dekat depan laptop mengadap fb dgn blog ni ! ARGGGGHHHHHHH, bilenyee lah aku ni nak study kann -,-'' Exam physics oi fatinnnnnn. kau tak sedar sedar lagi ke yg physics kau tu yg adoo! Grr.

Nasib baik lah hari hari si Monera tu dtg , teman aku study. kalau tak terbungkang jolah den kat umah. Dasar fatin pemalass. hurhh. knp susah betul nak berubah ekk? aku cuba tauu. jgn ckap aku tak cuba. tapi tak bole dok. puas aku pakse diri. tapi kejap je aku dapat bertahan.

laptop tu macam memanggil-manggil nama aku suruh aku bukak dea.hehe. ini ke dugaan? atau godaan syaitan? MasyaAllah. hinanya aku. godaan kecil macam ni pun tak dapat nak tepis. macam mana lah pulak agaknye kalau  dugaan yg super dahsyat? allahuakbar. :'(


Inilah dugaannye. asyik nak online je bila ade internet.
belajar? study? no 2 jadinye. adussss. pardon me!
Ape nak jadi lah kan. PFFTTTTTTT.

Okey ni aku nak berazam ni. (jgn gelakkan!!)

1. Aku nak kurangkan online. Sob. Boleh ke? Tak tahu, aku try. Klau online pun ade time limit. Bila dah lama sgt, mesti STOP. ==''

2. Study seriously. Ha, ni mgkin bolehh, sebab klau study sorg-2 takkan lah aku nak ketawa kan. ==''

3. Hapdet or cantikkan blog lepas abis paper biology 3. tettt. mean that, abis Final Exam. Ni , aku kurg sure. tapi boleh ke tak bolee, we'll see. ~


And, again. aku perlukan bantuan quote yg menarik utk kembalikan kesedaran aku yg dah lenyap dimakan masa tu. So, sape-2 student yg ade perangai buruk macam aku ni , sama-2 kite berubah ya :)

*aku gerenti sape yg bace ni mesti tergelak. oke, gelak lah. aku serius stress gila. aku try utk berhijrah oke?
>_________________<"

BOOM. 

dah habis dahhh. 

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
(tak jawab dosa) !