follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
3 weeks left.
Alhamdulillah. Dah hari ke 10 berpuasa dan aku masih puasa penuh. Hahaha

1 Ramadan bermula dengan penuh kesederhanaan. Berbuka kat bilik dgn makanan yg secukupnya sahaja. Tak lebih-lebih. Syukur. Aku tersenyum puas je sebab sebelum-sebelum ni aku selalu beriye lapar tapi keje "pinggan terbang" je.

Apa tu "pinggan terbang"? Hahhaha

Ini istilah yg aku reka sendiri sebab setiap kali aku tak habis makan, aku mesti akan minta sapa2 je yg ada kat situ untuk habiskan makanan aku. Aku tak suka membazir, tapi tak sanggup dan tak larat jugak nak perhabis makanan kat pinggan tu sendiri. Akhirnya org yg tersayang jugak la yg selalu jadi mangsa. HUAHAHA

Secara jujurnya, bulan puasa kali ni agak mencabar memandangkan berlangsung sekali dengan final exam kan. Agak terasa la perut berbunyik time jawab soalan susah tu. Time jawab soalan susah je tau. Part soalan senang perut ni tak bunyik pun, dia senyap je. Pelik kan? Pelik ke?

Yg tambah peliknya kalau exam tu 3 jam, memang sepanjang 3 jam laa perut aku berbunyik. Sebab apa? Sebab semua soalan susah bagi aku, dan aku siap ada masa terluang untuk fikir berbuka japgi nak makan apa . . . . . . Hmm kureng asem sgt

Gulp!

Hari ni dah 15 haribulan. I supposed to go back home on 17 but i still belum beli tiket dan masih lek lek cool konfiden macam tiket tu gerenti hado. Kalau tiket tiba2 habis, padan muka kau nabila oii. Jalan kaki la gamaknya balik jb. Tak pun raya je kat Penang.

OH NOOOO I DOWAN , I DOWANNNN ( I don't want)

Hurh (penat jerit)

Esok baru plan nak jenguk tiket.

Doakan ea tiket masih ada lagi utk aku. Tau tau

Doakan tau.

Tauuu.

Okbye

Assalamualaikum!

Salam 10 Ramadan 1437 Hijrah <3