follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Cuti Jerebu
Aku bangun tidur dan tengok whatsapp dan terkejut sebab kuliah dibatalkan lagi berikutan cuaca tak baik.

Tak sangka cuti lagi.

Rupa-rupanya memang IPU meningkat balik. Allahu Akbar. Bila agaknya cuaca nak kembali pulih?

Hari ni 9 Muharram. Elok puasa sunat. Banyak-banyak la panjatkan doa pada Allah supaya cuaca di seluruh dunia menjadi normal semula

Semalam ada test lsp300(english) kat DK1 . Duduk dalam dewan yang ber-aircond tu pun boleh terasa sesak nafasnya. Aku rasa macam nak cepat-cepat keluar je sebab tak tahan sejuk dan sesak nafas.

Sekarang ni tiba-tiba aku rasa risau dengan keadaan orang kat rumah, family aku. Baby baru anak kakak aku tu ape kabo la agaknya. Demam kuning dia dah ok ke belum entah. Setiap hari aku call mak aku dan mak beritahu masih kena ulang-alik pergi klinik selagi demam kuning dia tak surut.

Harap Allah peliharakan keluarga aku yang jauh dari aku sekarang ni.

Actually aku rasa macam nak balik minggu ni sebab rindu sangat dengan mak, ayah and dayang.

Tapi apakan daya. Kena sabar tunggu sampai bulan 12. Hmm