follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Penantian bakal diakhiri
Assalamualaikum.

Semalam(25 Ogos) katanya surat tawaran rasmi USM mula dipos kepada para pelajar ke alamat masing-masing. Jadi mulai hari ni aku dah mula tunggu kalau-kalau ada surat tawaran yang akan sampai pada bila-bila masa je dari sekarang.

Actually aku still nak keluar pergi beli barang macam kasut getah , but mak insist supaya aku pergi petang sebab takut posmen datang hantar surat. Hahaha

Tapi maklumat berkaitan email, no.matrik dan penginapan aku dah boleh tengok through online. Aku dapat penginapan dekat desasiswa jaya. Aku masih belum tahu apa rhope(rupa) desasiswa jaya ni tapi hopefully semuanya baik-baik belaka la dekat universiti berstatus apex ni. Bhaha nampak tak expectation aku terlalu tinggi. Hikhik

Tapi kan apa yang aku kecewa sikit ialah tak boleh bawak seterika. Laahaaaiii aku paling risau yang namanya seterika rosak. Sebab biasanya masa awal-awal masuk perkara macam ni selalu terjadi. Aku punya baju dah la semuanya kain cotton yang senang ronyok tu. Hmm agaknya apa jadi kalau aku berdegil bawak jugak seterika? *thinking*

Sekarang dah hari Selasa. Aku pula akan bertolak (in sha Allah) 30hb ni hari Sabtu. Tapi barang aku masih belum kemas. Hahahaha pemalas kan? Actually aku dah kumpulkan je apa yang nak bawak. Tapi belum masukkan dalam beg lagi sebab kepala serabut tengok banyak sangat. Hehehehe (alasan)

Okay baik aku akhiri dulu. Nak kumpulkan semangat semula untuk kemas baju. In sha allah

Daaaaaaaaaaaaa! Mmmmmmmmmuahhhhh :*