follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
The Most Amazing Thing!
I had just finished editing my blog. It's freaking NOT easy weh. And this blog gonna be active back as I'm in semester break now! Although it's only for 3 weeks, but yeah... boleh juga update sikit-sikit.

Semester break?!

Hmm. Im kinda not believe that I have gone through all susah-payah and penat-lelah being a student of a college. End of Semester 1 !! Whatta a relieve~~~ I don't want to talk about my final exam (spoil mood je nanti) Hahaha

First time step into the college, serious perasaan macam nak balik membuak sangat. Mana taknye, aku datang pakai jubah then dia suruh tukar baju kurung. Huwaa. Dengan baju kurung yg ronyok redam tu aku sarung sekali dengan jubah (sebab salin baju dalam kereta, ayah temankan plak tu)

Minggu orientasi pulak...
Lagi parah! Dengan tak cukup tidur. Tak selesa dengan bilik plak. Terpaksa pakai baju yg sama tak sempat basuh. Pakai tudung yg sama setiap hari sepanjang orientasi. Pastu kena paksa bawak beg orientasi yg macam kotak padahal isinye sehelas kertas je! Ciss. melampau sungguh.

First ever time berjauhan dengan family.
Dah la rindu dengan parents sebab PLKN tak hilang lagi, then sambung belajar pulak...
Rasa macam nak nangis pun ada. Tapi wa tabah beb...sikit pun tak meleleh air mata tau! (malu la nak nangis depan roommate! Hahaha)

Air mata pertama?
Haha. Ayat skema kat situ~

K. kalau sebab family aku boleh tahan lagi. Homesick? Aku boleh hadapi gak.
Tapi first time nangis sebab gagal dalam kuiz kimia. Bukan sebab malu dgn orang lain or rasa useless or what. Tapi rasa sakit hati sebab ada hamba Allah yg maha cerdik ni cakap ''Teruknye kau. aku yg tak study ni pun boleh lulus kuiz ni. Apesal kau boleh gagal haa?"  

Nak je aku tepuk tangan time hamba Allah ni gagal time mid-sem exam. Tapi bila fikir balik, kalau tak sebab dia cakap macam tu..aku tak akan work hard utk kimia. So ade hikmah jugak. That's why aku tak mau benci dia. Biasa la lelaki, mulut macam loji kumbahan. Hahaha *lelaki exclude my dad !

Sekarang ni nak looking forward je. And one good news! Aku dah ada cita-cita dah! Finally bila dah fikir banyak kali. Aku dah tahu ape aku nak buat for future.

Kan selama ni aku ni macam xde hala tuju. Setiap kali orang tanya apa nak jadi in your future..I tend to just keep quiet and angkat bahu.

Let me and Allah je yg tahu apa aku nak jadi.

Mudah-mudahan what I planned for my future Allah akan izinkan utk terjadi.

But if not, redha dgn ketentuan Allah.

Kalau Allah nak aku jadi housewife seumur hidup pun okay jugak. Tapi nak lelaki kaya la. Anak aku nanti mesti sekolah kat international arabic school! Gila class kau aku berangan. Masak nasi pun hangit~

K bye.

xoxo B to the E double L , E ~

haahaa ~~~ krikk..