follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Perpisahan~

Inilah saat yg dinanti-nanti. Inilah juga saat yg paling menghibakan.

Bermula detik 1 April 2013, aku telah melangkah masuk ke dalam dunia Pelatih PLKN.

Memang sukar. Tapi kawan-kawan lah yg buat segalanya lebih tenang. Perit, tapi aku harungi juga. Nak buat macam mana, tak boleh nak mengelak lagi dah. Hakikatnya, PLKN is a must. Kerana negara Malaysia.

Bila dapat tawaran Matrikulasi, jujur aku memang happy sebab aku tak sabr nak keluar daripada sini. Bhahahaha.

Okay. Pendapat aku pasal PLKN. Jujur ada yg best dan ada yg tak. Tapi yg buat spoil ialah budak yg suka buat masalah. Sebab dia sorang , semua orang kena denda. Part tu yg paling aku Benci!

Tapi kalau nak kata segala aktiviti dia tu sebenarnya bagus je. Banyak manfaatnya utk diri sendiri. Dia banyak ajar kita utk belajar confident diri. Cikgu-cikgu dia semua best. Baik dan funny. Cuma jurulatih fizikal la agak garang. Wakaka

Kenangan paling manis ialah detik-detik bersama dorm-mate. Tak sangka, aku yg kat rumah selalu bangun lewat dan tidur mati, tapi kat plkn, akulah orang yg bangun paling AWAL! Jadi tukang tutup alarm clock orang yg tidur mampus pulak tu. Hahaha. Inilah keajaiban namanya! PLKN membentuk aku utk lebih mudah bangun pagi. Manage time. Belajar basuh baju sendiri. Hahahaha skema seyyy ayat wa!

Sekarang ni. Aku aku perlu tukar mind-set dan programkan minda aku utk study pulak. Sebab beberapa hari lagi aku akan melangkah masuk matriks pulak. In Sha Allah, aku ingin lakukan yg terbaik. Sebab itu jelah yg aku mampu buat utk balas jasa kedua ibu bapa aku.

*kesat air mata*

Hahaha. Okaylah ada baiknya aku akhiri sekarang. Nak packing baju! :)