follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Future.

Umum pun dah sedia maklum bahawa keputusan SPM dah pun keluar pada 21 Mac 2013 lalu. Students batch '95 masing-masing menggeletar menanti nasib.

Tapi peliknya aku tak pulak rasa sebegitu gemuruh. Nak dibandingkan waktu UPSR, PMR dengan SPM.. rasanya waktu nak terima keputusan SPM la aku paling terasa relaks.

Maybe sebab aku tak letak high expectation kot. Langsung tak target straight A's coz for sure tak akan tercapai. Belajar pun dah macam hape. Main-main banyak. Melawan cakap cikgu tak habis-habis. Haha opsss nakalnya kita kan? wakaka :D *tak perlu bangga kot~

Semasa hari amek keputusan tu. Aku datang sekolah dengan penuh selamba , memerhatikan gelagat setiap orang. Macam-macam fesyen diperagakan. Makin cantik diorang semua tu. Apa makna la pakai lawa-lawa nak pergi sekolah je pun? Kahkahkah. Busuk jugak hati aku ni mengumpat orang. :"3

Bila sahaja results dah ada kat tangan. Still aku tak rasa apa-apa. Cuma ada la sikit perasaan hairan sebab BI aku dapat A+ . Macam mustahil sangat. Tapi dah memang kenyataan. So ada sikit confident laa nak tunjuk result kat bapak aku kan. Pfftttt -,- Ngahahaha :D

Walaupun aku tak dapat straight A's kan. Aku tak tahu kenapa aku happy gila jugak. Mungkin sebab aku dah lama bertawakal dan cuba positifkan diri kot.

Lagipun, SPM bukan penentu masa depan. Berjaya SPM tak semestinya berjaya dunia akhirat, kan? :')