follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Musuh.

Musuh negara ialah dadah. Sebab tu ada juga slogan belia benci dadah.

Tapi masalahnya aku bukan nak cakap pasal musuh negara ni.

Aku nak cakap pasal musuh aku!

Opss. Siapa musuh aku ya? Korang rasa siapa? Ha Ha

Bukan sesiapa pun. Sebenarnya musuh aku ialah sikap malas melampau.

Kadang-kadang aku jadi amat geram dengan diri sendiri yang selalu bangun lewat, tak tahu nak buat apa-apa, duduk tengok tv aje, solat pun selalu lambat.. Pemalas nak mam***!

Pernah tak orang lain rasa macam yang aku rasa sekarang ni?

Sekarang ni aku rasa takut sangat nak pergi PLKN sebab aku tahu aku ni bukan jenis yang senang nak sesuaikan diri kat tempat baru, persekitaran baru.

Boleh ke aku uruskan semua benda sendiri? Basuh baju, jemur baju, bangun pagi sendiri... Boleh ke?

Tulah, serves you right Fatin! Selama ni suka sangat nak mengharapkan orang lain kan? Sampai yang kejutkan kau bangun subuh pun kakak kau kan? Padan muka , padan muka ! *Huwaaaaaaaaaaaaa*

Tension jadi diri sendiri.

Boleh tak esok nak bangun pagi sebagai orang lain? Orang lain yang lebih rajin.

Boleh tak?

Boleh tak?!!!!!

Hmm. Tahu dah jawapannya. Tak boleh kan. Kan.