follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
ESOK! *freak out*
Kuatnya angin menampar dinding. Dinding hati. Hati yang bercelaru. Bercelaru memikirkan esok. Bercelaru membayangkan apa yang bakal berlaku. Esok, be kind to me.

Okayyyy apakah aku membebel tak tentu pasal ni. Boring tak? Hapeee?!! Boring?! Kbye. *tarik beg* *toleh belakang* *patah balik* Eh ni blog aku kot. Buat apa kau nak blaa. #EH

Kdah stop merepek. Seperti yang semua dah sedia maklum, aku kan mangsa SPM. SPM tinggal lebih kurang 39 hari lagi. Bermula dari bulan ogos hari tu aku dah mula trial. <---- ayat budak fail tatabahasa Seram wehhh seram. Tak macam culture shock pulak kannnn tetiba periksa dalam dewan. Luasnya pemandangan. Duduk pulak kat belakang sekali. Semua orang aku nampak. Lagilah serammmmmm *inhale exhale* *urut dada* *kesat peluh*

Masa kat dalam dewan aku duduk belaaaaaaaaakang sekali. Belaaaaaaaaaaakang sekali tau. Bukan belakang sekali. Hehe. Setiap apa yg orang buat, aku nmpak dgn jelas. Kecuali muka diorang time bersin ke, korek hidung ke, tu aku tak nampak lahh. Kalau nmpak pelik bin ajaib lha kan? Hikhok. *Sila buat2 faham*

The best thing bila duduk belaaaaaaaaaakang sekali is dapat tengok seribu satu ragam orang time jawab exam. Classmate aku yang paaaaaling cepat jawab exam is Dinesh. Tup tup dia dah duduk tegak padahal orang lain semua masih menunduk kot still menulis lagi. Aku tak tahu laa kannn, maybee budak pandai memang fast and furious kot? Haha. Terima kasih Dinesh, buat saya stress. -.-"

And the worst thing bila duduk dekat belakang is............tak nampak tulisan kat whiteboard and tak nampak jam kat dinding!!! *Jerit AHHHHHHHHHHHH kuat2* Biasanya aku memang mengharapkan waktu exam mula dan tamat yg tertulis kat whiteboard supaya aku boleh estimate time. Pasal jam pulak, jam tangan aku rosak. Jadi aku terpaksa jugak lahhhhh kena jugak harap jam kat dinding depan tuh. Stress gila wehhhh, aku tak nampak even jarum jam tu pun. Nak dijadikan cerita aku ingat waktu tamat kertas 1 BM pukul 10.10 pg. Tapi rupanya pukul 10.00 tepat! Maaaaaaaaampuihhhh. Aku tak sempat buat penutup karangan bahagian A... K sedih gila. Puihhh sepuluh kali =.=

DAN ESOK adalah penentunya. Esok parents aku akan datang untuk tengok result trial anak bongsu dia nih. Bapak aku ambil cuti khas kots sebab nak ambil keputusan. Gila tak gila? Hahaha. Aku tak tahu la kenapa excited sangat mereka ni. Confused. Tapi what do I care? Yang penting aku dah brief awal-awal, result aku teruk! Kuang kuang kuang~ Parents aku redha je. Kihkihhh ;D

After work hard at least it's worth la bagi aku untuk dapat keputusan tu, walaupun tak sebaik keputusan Bedah kat Sarawak tuu. Sekurang-kurangnya aku cuba dengan jujur. Tak meniru. Never ever. Should be semua orang pun macam tu. Jujur kan penting. Proud of your result even you know everybody knew you copypasting...Is it good? I mean, should we proud of it? Sepatutnya rasa malu kot, if me lahh. But, gahhhh. I must say I hate copypaster. I just can never accept that.

Okay, done membebel. --''

Sekian.

With love,
Fatin Nabila.