follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Esok satu kenyataan !
aku tengah tergolek atas katil macam ikan buntal busuk yang tersadai kat tepi pantai. dok memikirkan esuk, hari pertama sekolah. grr ~

Assalamualaikum . hello peeps ;D

Percayalah bahawa satu tahun telah berlalu. Percayalah aku dengan kau dah lama berjauhan. Percayalah yang kita kan jumpa lagi ESOK !!!! haha

Esok dah sekolah beb, sekejap je kan? Mesti tak sedar, sekelip mata aje dah bulan satu balik, dah berganti tahun. Dan yang penting , semakin tua Haha. Pftttt akulahh tuu yang paling awal tua, tapi best apa, aku akan ambil lesen kereta dalam tahun ni jugak. Jangan jeles! :b

Dengan bermulanya sesi persekolahan, suka saya nak maklumkan di sini, yang saya, Nur Fatin Nabila binti Ibrahim, akan jarang menge-post and buat entry baru. hehe. Faham faham ajelah ye. walaupun aku tak study kat boarding school but still aku kena usaha jadi budak baik yang paling comel dan dengar kata atas muka bumi ni. At least aku tunjuk muka baik and belajar, bukan asyik online. #poyotak? Korang tak tahu betapa teruknya hidup aku masa form 4. hewheww. Kalau korang tahu pun apa korang kisah kan kan? Benci tau :[

Jadi konklusinya, aku akan tinggalkan blog ni buat sementara waktu. Korang tolonglah bersihkan kalau nampak dia dah berhabuk ekk. hee.

Perkara pertama yang aku nak buat untuk hari pertama sekolah ; 
Aku nak tegur pak guard ! haha. macam tak masuk akal je, tapi aku rindu pak guard. Dialah yang jaga helmet aku, tau. hehe

Yang sedihnya, aku terpaksa terima kenyataan yang no more Sabrina for this new year. Haha. Memanglah kannn. Aku kini kembali ke bumi asal , meninggalkan bumi tanah tumpah air mata aku ; Selangor. Aku tetap rindu Meru walau macam mana pungg. #ayatguaTBB. Rindu jugak pkcik keding yang dulunya masa kat sekolah Meru tak pernah pun bertegur. Rindu dengan mak cik kantin yang dulunya aku jarang betul beli makanan dengan dia. HAHAA. Rindu apa lagi? Apa lagi? hm. Yea ye! Rindu bilik APD yang mana dulu aku selalu lepak situ sambil dengar radio dan berjiwang jiwang dengan Sabrina. Rindu Bilik SALC yang mana jadi saksi tempat terakhir aku jumpa Mr. A. -,- Haha. #gedik

APA APA PUNGGG esok hari jadi Shahiera Suzlymn, classmate aku, merangkap Kak Long bagi kelas kiteorgg xDD . Aku Kak Ngah nye, birthday aku 5 hari lagi. HAHA *tu pointnya! harhar

Okaylah entah siapa je kann yang akan baca post kali ni #macamtadekk. Aku merepek je. hu

LASTLY , 
Selamat bersekolah student-2 semua. Have your school day with joy and thank to Allah for giving us pumping still heart. ==' english aku memang tak pernah meyakinkan. # sah la keputusan untuk tuition BI tak salahh xDD

Tariknafaspanjangpanjang. Pejammatarapatrapat.
Ya Allah, terima kasih masih bagi aku pinjam semua anggota ni dengan bentuk asalnya. Kadang aku kurang bersyukur, maafkan aku ya allah. Tahun baru ni aku harap dapat badan yang sihat untuk terus berjuang. Berjuang mempertahankan iman aku yang semakin menipis dan berjuang merubah diri jadi insan yang ada tempat di sisi Kau. Dan harap kawan yang sedia ada tak hilang dalam terang serta harap dapat kawan baru datang meskipun dalam gelap. Allah, bagi aku kekuatan.

Terma kasih atas nyawa ini ya Allah. Nyawa yang bila bila masa sahaja boleh diambil kembali oleh Kau.

SUBHANALLAH

Get prepare for school !
Jyeahhhhhhh ;D