follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Dalam tak bersemangat...
google image

Semenjak minggu lepas lagi dah dengar cerita pasal kawan-2 sekolah rendah yang nak buat reunion. Pening , macam-2 notifications kat FB. Dalam hati ni cakap, Ahh malas aku nak join, bukan ramai pun nanti. Kikihh tahap malas yang amat sangat kodd.

Tapi Yeahhh aku yang tak tetap pendirian ni memang dasar suka ubah fikiran. Semalam bila Hidayah Mohamad text , tanya pergi ke tak terus aku set dengan dia naik cab sama-2. Haha tetiba excited pulakkkk Muehehehehhh ^..^

*Ikut hati memang malas, sebab last year aku pergi macam tade function. Aku ibarat dah tak kenal lagi dah kawan-2 lama aku tu semua. Mereka semua cerita apa, aku melopong je. Mana tak bosan! Ngee~

Walaubagaimanapun, cehh macam karangan pula Dalam tak semangat, dalam malas malas nak pergi tuu, kau tahu takk aku pergi shopping baju baru malam-2 hari Haha. Bagi alasan kat mak, tak tahu nak pakai baju apa lagi dahhhh. Nasib abang aku tak kerja. Actually dari siang lagi dah ajak dia, tengok dia macam free je kan. Dia okay je aku ajak. Masalah yang timbul cuma Menteri Kewangan <--- mak lerrr Haha ;b

Terciptalah sejarah bila pertama kali Fatin Nabila Ibrahim keluar pergi CS bersama abang dia yang tak berapa nak tinggi tuuu xDD. Cehh kutuk pulak Hehe. Terima kasih lahh ye abang handsome kitaa. Tercipta sejarah juga bila pertama kali Fatin berani masuk PADINI. hahaa selama ni memang tak berani nak masuk tahu? Kesian kan? Haha.

Beli satu baju tapi dapat dua. Acane tu? Haahaa abang kita belanja satu lah! Sukaaaaanyeeee. Lepas ini lebih baik ajak dia aja. *wink,wink*. T-shirt SEED. Both Belang-2. Tu memang favourite aku, baju belang belang, macam belalang ;D 

Tadi buat homework Bio , dapat bertahan selama 10 minit je. ==' Sebab sibuk dok pikir, baju yang mana satu aku nak pakai? Hitam ke purple? Hahaa. ngada-2 betul. Kakak aku pun bebel, katanya aku mentel, pakai jelah mana-2 ~ ^^'

Eii, confuse makcikk lahhh. Purple ke hitam?? ;)