follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Well, its Monday- again.

Done tukar Background. Walaupun photobucket tiada masalah lagi macam hari tu, tapi aku tukar juga lerr. Saja-2, baru belajar mengedit HTML code niee. *membatak xD

Bosan kodd hari ni. Bila sekolah , sibuk nak cuti. Bila cuti, sibuk nak sekolah. Habis tu bosan kan? Duk umah jea, nak buat homework malas pula. Haha ;D 
*bila masa nak rajin tu tak tahu lah ==

20-11-2011 <------- tarikh cantik.
(Ustaz tu cakap jangan obses sangat dengan tarikh cantik.......)
Ramai orang kawin , ramai juga yg buat majlis. Yang untung siapa? AKULAHHH. Puas melantak. Hahaa. 
3 rumah aku pegi, yg tak pegi tak kira lah kann. Sampai rumah ketiga, tak sanggup nak makan dah. Sedap betul ayam masak merah, Alhamdulillah. 

Tu je yg aku makan sepanjang semalam, haha makanan tu aku tak pernah dan tak akan pernah bosan. Kenapa? Kerana itu makanan favourite, hurhurr. Poyo je kann. Tapi berita baiknyaaaa, AKU TAK TAHU MASAK AYAM MASAK MERAH TU. Aku reti makan je. :)))

Dah seronok sangat makan tu, balik rumah terus terbungkang. Amik kau, fening fening. Akibat terlebih makan kodd. Hehhehh. ;D

Baiklah, sampai sini jeahh. Tak tahu nak bebel apa lagi xD


Terima kasih laa sebab baca dan follow. Love you guyss. MUAHH. haa gituu.
Assalamualaikum :D