follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
At least try.
 Tik tokk. Assalamualaikum. Apa khabar rakyat Malaysia? #bolamenang!!! Haha ;DD


Hari ni aku bangun tidur dengan semangat yang berkobar-kobar nak desing sendiri blog. Pfffffftttt. Tapi banyak yang aku TAK TAHU so stop sampai situ. Haha. Ye ye jea semangat kan xD

Cuti sekolah ni bosan noe, kerja aku menghadap laptop jea. Homework tak buat lagi. dasar aku memang pemalas. Makan , tidur jeahhhhhh. Ngee.

Banyak benda yang mengacau aku sekarang nie. Berkaitan dengan manusia jugalah. Manusia yang aku anggap kawan, tapi harapkan aku sebagai lebih daripada kawan. adehhh. Ini tak bagus. Haha.

Dah tahu aku ni insan yang tak cenderung kepada such love thing. Haha. Jangan lah minta aku macam-2. Minta aku cuci tandas , takpe. Kerja mulia juga tu. Tapi kalau minta aku melanggar batasan agama, No Way. Awal-2 lagi cek dah habaq kat hang, hang tu kawan cek jaa, cek tak suka lah nak iloveyou-2 sangat. sekali cek cepuk, baru hang tahu. *serious talk~

Jauh sekali nak beri harapan, tapi kadang-2 aku tekan juga button "Answer" tu untuk jawab panggilan dia. Tak tahu macam mana nak buang rasa kesian la. Tak jawab serba salah, nama pun kawan. Perlu aku tukar number phone untuk yang kedua kalinya? ==''

Lari daripada masalah memang tak boleh. Setiap masalah ada jalan penyelesainnya. Tapi jalan penyelesainnya itulah yang must be think wisely.

Cuma aku harapkan sangat sangat sekarang ni, dia dapat mengerti. Pagi tadi dah pun aku ignore text dia. Aku belum ready nak ulang kebodohan lampau. Maaf , kawan.

Mungkin aku patut gunakan ayat yang sama ; yang mana aku dah gunakan untuk dia yang dulu ::

".......You deserve better than me."