follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
examination week mmg memenatkan.




Assalamualaikum. Cuti lima hari ni aku harap dapat tenangkan fikiran serba sedikit. Dapat gaps, barulah dapat release tension sikit. Penat woo exam sesaja. Macam biasalah, aku ni mmg stock student study last-2 minute, so penatnye berdouble lah kan. Keputusan nanti tak seberapa. Tu yg psti. Redha jelahh. Aku dah prepare for the worst. Bhaha. tak boleh bla.


Add math paling tak boleh bla. Aku tak berapa study malam tu sebab tahap kemalasan aku meningkat. Aku tgk balik kertas contengan yang Basir guna masa ajaq aku. Pastu malam tu aku tido atas meja jea. Sampai sekolah, terhugu-hagah laa. Apa lagi. Haha. Luckily ade Munira yg hari-2 dtg rumah, klau takk for sure aku tak study and tido memanjang. ;D *thanks dear*


Mase periksa Add Math plak. haha. Ibarat mimpi ngeri bhaii. Apa soalan tu mintak dgn apa yg aku jawab, aku pun tak tahu lahh. Tibaiiiii sesaje. xD At least usaha kan? Mak aku cakap usaha tangga kejayaan. Bhaha. tak boleh bla xP #makakutakpernahcakappon. 


Aku main pakai tenyeh jea selagi bole tenyeh. Ngahaha. Mmg kelakar laa, cikgu mesti pening tanda kertas aku. Dengan nombor soalan berterabur. Tapi yg paling tak boleh bla, soalan yg aku tak boleh jawabb, aku tinggalkan space kat situ. Kot-2 cikgu nak jawabkan. HAHA ! *merepek


Bila dalam kesusahan menjawab tuu, tahulah..macam-2 benda aku fikir. Fikir itulah, inilah. last-2 nyanyi lagu Someone Like You. Bhaha. Syiok sendiri bhaii. Sesekali aku whisper nama Basir. Grrr. Basir, I wish you here. I wish you here. Byk kali jugak aku ckap cmtu. Sebab benda yg dia dah ajar jugakk, tapi aku ni bebal betul lah. Nyampah! Still tak boleh jawab. Apalah aku belajar selama setauhun, tapi cannot even pass. Pheww. stress bhai. Gila tak stress. org lain semua pandai. aku jela yg paling bodoh kat sini.


PPPPPPPPUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHFFFFFFFFFFF.


Whatsoover. Past is past. Jadikan ni pengajaran supaya NOT TO STUDY LAST LAST IN THE MINUTE. satu benda pun tak dpat nanti. ==''


Cuti lima hari kau nak nikmati sebaiknya. Aku nak study fizik baik-2. Another killer subject ! Eii, benci =_=


Sorry jugak aku nak cakap kat Munira sebab tak jadi amek Tasawwur Islam. :')
Kite takut lah, byk risiko. buat masa ni I dont think so. :]


Baiklah, selamat meyambut Deepavali, pesta cahaya utk kawan aku yg menganuti agama Hindu ;D
Terima kasih. Sebab korg, aku dapat cuti . haha .


Salam sejahtera. Assalamualaikum :D