follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
ANOTHER AWESOME!


Yeahhh Dude. Online again, post again. haha ;D
After a week examsssss, finally exam gaps! Alhamdulillah. haha

Another awesome. tgk entry. nak cite pasal ape agaknya? pasal siapa kodd lebih tepat. ;D

okayy, honestly I post it quite late cause only now i got the time. It happen few days before.
Got to use bahasa, sebab tanak reveal he/she. *smile*

Dia mmg buat aku rasa wow! Attitude dia, superb! tak dinafikan dia baik sgt. Macam mane baik dia? Baik mcm aku. Bhaha. Gurau ^^

Dia nii tak penah marah walaupun dia rase ta senang. Ta pnah tinggikan suara walaupun geram. Normal kah? Itu first awesome thing pasal dea yg buat aku rase macam proud. and a bit weird on how dia boleh tahan perasaan marah.

kalau aku, jgn harap lah aku nak buat bodoh kalau orang kat sekeliling aku menyakitkan hati kannn. ade aku sembur jea bila dah geram. 

tapi dia ni lain. totally different lah orang jawa cakap. haha. 

haritu dia did another awesome. jarang ada org yg sepeka dia bgi aku. dlm byk-2 org yg lalu, dia sorg jea yg perasan lampu terbukak time cahaya matahari dah cukup terang. tak lah weird sangat kan? tapi bagi kau, entah lah...

aku yg tgh sebok menulis ni ckap dlm hati, "bapak ekonomi betul lah dia ni ! " pastu aku takup mulut aku. padahal aku tak keluarkan suare pon kan, action lebih. haha. aku perhatikan jea dia. dia nmpk puas sbb btul yg lampu tak diperlukan sbb dah terang. dia senyum. bhaha. tah pape tahh. suka eh dpt berjimat.

Untunglah sape dapat bapak sebaik dia. dahlaa ta pnah marah. ekonomi plak tuu. haha ^^''

okayy, seriously aku tanak btau siapa dia. :)

BTW, dia mmg awesome!!!!!!!