follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
EXAMINATION MOOD YAWW
Hari ni dah start dah final exam. dan utk student yg mmg suke study last-2 minute mcm aku ni, membengkak kan mata lhaa tidur lmbat. =='' nak buat mcm mana, byk nak kena study. nak cover balik dari awal.

Skrg ni pun aku berjaga tgh pagi nak study KOMSAS. Komponen Sastera. Esok kertas Bahasa Melayu 1 dan 2. aduii. takut tang karangan tuu. dah lama rasenye tak asah minda tulis krgn. hrp2 Allah permudahkanlah ya aku dan kwn2 aku semua menjawab soalan hari ni. Aminn.

Student PMR semua dah Merdeka daripada azab kertas soalan, ya? Sukalah tuu. untunglaa. tahun lepas aku gelakkan senior2 yg jawab periksa time aku dah rehat, tahun ni aku pulak yg hadapinya. Normal. Tapi kepada adik-2 form3, jangan lah nak happy sangat. PMR tu baru permulaannya. Pertempuran sebenar bermula form4, bagi aku. (cehh, nasihat ala-ala kann) . Kata-2 org yg menyesal ekceli. Menyesal ambil aliran pure science. haha. phewww~

Blogger, doakan aku dapat buat yg terbaik yaw. Minggu ni exam subject BM, Sejarah, and BI. Doakan aku dapat jawab semua soalan. :)

Oke now! nak sambung study! Tadaaaaaa . Assalamualaikum.