follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
malam yang tenang
masa ni lah masa yang terbaik untuk aku mengepost apa yang terlintas kat fikiran. bila dah tak ada gangguan dari sesiapapun, plus line pon baikk . haha :D

sekarang jam kat laptop ni menunjukkan pukul 2:28 pagi .
Woahh, kenapa aku tak tidur lagiiii? 
Perhhh......esuk dah lhaa macam-2 planning ada. mesti mak aku marah kalau susah nak kejut bangun subuh. haha :DD *malu jee, dah besa2 mak kejut agyy.

ATTENDING OPENHOUSE PLUS KAWAN NAK DTG UMAH BERAYA.
argggggghhhhhhh, mmg lah kan. busy busy.

aku baru start puasa 6 hari jumaat hari tu, then baru dapat 2 hari.
susahnya nak kawal nafsu terhadap makanan. ishh
aku tak suka betul perasaan ni =="

NOW twitter story. Bhahaha xD
aku yang ketinggalan zaman ni baru nak berjinak dgn twitter.
perhhhh sumpah pening! aku first tweet dgn Syafiqah Roslan
THANKS DERRRR. huahua ;D
fuhh, nasib baik aku link twitter dgn tumblr. So nmpk cem banyak je aku tweet, padahal HARAMMM -,-
tapi no bad lhaa, best jugak. still tak boleh kalah TUMBLR <3
. . .

tukar topikkk ;

Awak tahu takkkk, saya benci sangat bilaa .....
saya trying to follow kawan-2 yang saya kenal kat Tumblr, tapi dorg ta follow balek. Grr. kenapa? rase diri tak dihargailahhhhh.
kan kawan, lainlah tak kenal. Follower dah la sikitt, ade hati nak memilih. 
>________<"
macam blog busuk ni ponggg, kesian takde orang sudi dtg jengukkk. huwaaaaa. rasa sedih sangat sangat sangatttttttt :'(
tapi syok jugak syok sendiri kat sini ==''

Hmm, ape aku nak tulis tadi? alahai, kejap je lupa. 
. . .

Haa, know what? aku dapad tahu satu benda yang best. 
dekat facebook, dah makin ramai sahabat-2 yang post berkaitan agama. 
aku sukaaaaaa sangat baca. 
addicted rasenyaa, best and bagi aku banyak membantu bagi kesedaran.
Klau blog tak payah cite lhaa, mmg best-2 gila. subhanallah, for this side of view, sangat bergunalah internet. :)

To be honest, ada one person yang aku rasa proud with, iaitu my old classmate, 
FAIZ AIZAMDDIN.
Maaf Paes, aku mention nama kau tak tentu pasal. tapi seriously apa yang kau lakukan sekarang ni (dakwah)
sangat bagus. KEEP ON !!!!!!
Tiap kali ada coretan baru, mesti aku baca.
ntah sejak bila si paes ni berubah menjadi tersangatlah baikkkk :)
Dulu terejal bukan main, haha.
p/s : paes jgn kembang plss

ada beberapa blog sebut pasal Couple haram.
Alhamdulillah , aku lebih awal menyedarinya.
huhu. sedihnya berpisah dgn dia, tapi bila hati kita ikhlas kerana Allah, pasti tak akan ada apa-2 masalah.
Buktinya? aku masih berkawan dgn ex aku , AA.
iye ke? hmm, mgkin lhaa, kwn kat pesbuk. teehee :)

For sure lhaa aku tak berani tegur dia, sebab aku yang minta putus, pastu tak bagitau sebab yang sebenar. Dah lhaa masa tu aku kat Johor, dia Selangor. 
Tapi semua dah berlalu.
Let bygone, be bygone .
Dia pun dah ada yang punya , aku redha jelaa. 
Tapi still yakin, kalau ada jodoh pasti bertemu jugak satu hari nanti. :)

HURHH, aku terpaksa tunduk dengan fitrah manusia yang ada naluri hati, tapi as long as kita mengawalnya kemas-2 dengan iman, NO SUCH COUPLE THING HAPPEN.

Dia yang aku lepaskan dulu kerana Allah, masih lagi seperti dulu. Dia sudah bertemu yang lain dan ber-couple. Harap satu hari nanti dia sedar. 

haihhhh, pulak dah, berjiwang-jiwang . haishh ==

okee la untuk hari ni, aku rase dah cukop au merepek .
tadaaaaa <3