follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
cerita budak sekolah
bismillah...

FUHH....lega dah lepas semua subjek penting ujian formatif 2. hahaha, ujian kali ni  mmg terok laa.
menyampah gila nak dapat result. the most important thing is aku dah janji dengan Akmal nak tumbuk dia kalau markah dia lebih tinggi, tapi kalau sebaliknya..aku pulak la yang kena tumbuk. aduii, nasib baiklah "boyfriend" aku, kalau takk...tak tau lah~ eceh. :D

Hari Isnin nanti cuma ujian PJK and PSK. tapi yang tak bestnyaa.. mesti dapat result sekali. ALAHAI. lemah betul lahh. keluar satu dua bab pon tak boleh jawab, macam mana lah the real SPM nanti. Ya Rabb, aku tak nak fikir lagii. tapi terpaksa fikir jugaklah -,-''

melihat org lain berjaya, dapat result lawaa jer, langsung aku tak jeles. haha :P satu word je yang akan terlintas, which is "CRAZY". kalau yang dapat 21A+ pulak, DOUBLE CRAZY. Tapi, to be honest, teringin sangat nak jadi pandai macam org-2 tu semua. study abroad, amek course yang mencabar, tapii apakan daya, masa depan aku tak sekilau mereka-2 itu. Form 4 je dah macam mimpi ngeri, lagilah nak study benda yang susah-2 cem medical, etc. terima kasih jelahh. Bukan berniat nak give up, tapi sedar diri kodd. sape cakap aku akan berhenti mencuba?? tade kann....haaaa tahu tidak apa :) #tah ape-2 je kan. ishh

#pheww, disebabkan minggu ni tade HOMEWORK, aku boleh bersenang-lenang lah sekejap! hehe :))

#KEPADA PAKCIK KEDING SAYA *buekk ::
sila study ye. anda belum bole merdeka lagi. haha. padan mukaa!!!!!! :D