follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Dead soul
Beberapa hari yang aku dah bazirkan dengan banyak tidur dan kurang study. Mood selalu melayang-layang. Kadang-kadang rasa macam nak cakap banyak sangat dan ketawa walaupun tak ada sebab. Lepas tu tak ada sebab juga tiba-tiba rasa sedih.

Ingat dekat orang yang aku tak sepatutnya ingat.

Buat benda yang aku tak patut buat.

Pergi dekat tempat yang aku tak patut pergi.

Fikir perkara-perkara yang aku tak patut fikir.

Harap sesuatu yang mustahil.
Kenapa dengan aku?

Ada orang kata banyak tidur ni salah satu tanda kemurungan. Betul ke? Hahaha

Paling aku kecewa ialah aku masuk kelas tapi aku tak faham apa2.

Kecewa sungguh

Segala yang aku catat pun aku sendiri tak faham.

Dan sekarang ni aku rasa diri aku jahat sangat

Rasa macam aku ni tak guna

Ah. Aku dah cuba pedulikan je apa orang nak kata. Tapi aku tak mampu

Soalan orang tentang macam-macam benda kerap kali bermain kat fikiran aku jugak

Aku selalu kena fikir pasal orang. Kenapa?

Sometimes aku pandang dia dan aku rasa sayang sangat kat dia

Tapi kadang2 boleh jadi menyampah gila. Macam nak hempuk kepala dia pun ada jugak

Dia sedar tak, sebab dia aku jadi macam ni

Pernah tak dia tahu. Aku tak suka apa yang dia buat.

Aku mengaku aku penakut. Mampu tulis kat sini je.

Hmm.