follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
cuti sekolah!
Assalamualaikum, dear blogger!

Hari ni hari Isnin. Cuti dahhh. Hurhh. Masa sekolah, sibuk nak cuti. Bila dah cuti, bosan tak terkata pula. MasyaAllah. Sungguh tak bersyukurlah Fatin Nabila ini . Astargfirullah hal Azim.

Haihh, tahu tak? Semalam kat Facebook aku buat kerja gila. Jadahnya lah aku layan si gemuk Aidil tuuu, kan tak pasal-2 buat relationship pula dgn dia. Seriously, aku bangang. Haha. Aku mengaku keyy aku bangang time tu. Dah malam bhaii, agak terganggulah sikit network coverage. Bhaha ;D

Start wall to wall. Lepas itu, tetiba si gemuk tu Inbox. ajak aku buat relationship. I feel like -..- Haha. Aku ckap lah , ehh aku tuliss, Kau nak buat gila? Jommm. Macam tulahh lebih kurang. Highlight kat situu, bukan serious relationship. Main-2 je tauu. (!) :)

Si gemuk tu sebenarnya kawan aku masa Darjah 6 . Sama kelas sekolah Agama dgn sekolah Rendah Kebangsaan . Masa darjah 6 kan aku student baru. Baru pindah Selangor, duduk rumah baru, kat environment yang baru, sekolah baru, kawan baru, semuanya serba baru. Masa ni jugak lah aku belajar jadi budak baikk, teehee. Si gemuk ni pengawas, both sekolah agama and rendah. Serious dia comel bila dia malu. BHAHA! Sebab pipi dia yang tembam macam pau tuuu akan tukar jadi merah!! Seriously macam bapok xDD. Tapi aku suka tengok diaaaa!! Bhaha xDD

Haha, kembang kempis agaknya kalau si gemuk ni baca. Hoiii, kau tak payah nak bangga ehh?!! Sepak kau kangg. 

Ehh dah azan zuhur.

Assalamualaikum. :)