follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
bangun pagi gosok gigi ~ kodomolion , HAHA :DD *merepek~
hehe, hari ni pegi belajar bawak moto(lesen P)
dah lama aku stop kelas tuh sebab sekolah, malas nak pegi, hoho a.k.a busy homework
pastu tunggu pak cik samsuddin dtg amek, about 7.45 dia dah smpai
memang gementar gila lah, semua step tangan2 tu aku dah lupa!
adui aku dah mula rasa dah hari malang aku akan bermula....
jeng jeng jeng... sesampai di sana, cehh, fotostat lesen L pastu pegi kat tempat moto,
ckap dgn jurulatih tu pastu teroih amek moto EX5. kali ni aku bersyukur dapat moto tu sebab senang nak start. ahahaa :D bila aku bawak je start dgn nombor lapan, bla bla bla ~
memang seperti yg aku jangkakan, hancuss aku lupa step tangan tu, then aku kena belajar lagi sekali.
lepas nie tak bole lupa lagi, katanya ~~~
10.30 pak cik samsuddin datang, time tu aku tengah berlatih bahagian 3... "nabila, awak stop dulu lah, hari rabu sambung lagi..." phew, LEGA AKU DENGAR! yeyeah, balik! NGEE :')
hari rabu sambung lagi.............~ umphh, sekarang ni HOMEWORK-ing lah, apa lagi (T.T)