follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Sunyi.


Hidup aku sebagai ex-matriculation student sekarang ni semakin bosan dan tepu. Dan everything I do kat rumah ni is just watching tv, sleep a lot, eat a lot and never exercise. Obviously aku menjadi semakin gemuk dan semua orang nampak tu. -,-

Cuma sepulangannya aku dari matriks, aku sangat terkejut dan tak sedar bilakah masanya mak aku start suka kucing! Dan aku pulak dari kecik tak pernah hidup dengan kucing, dan tetiba mengada sangat takut SANGAT dengan kucing.

But the best part is aku dah mula boleh pegang kucing sekarang ni. Dan aku suka kucing. Sebab kucing ni manja macam manusia. 

Kalau dulu memang mustahil nak nampak ada kucing masuk rumah dengan muka selamba. Sebab mak aku gerenti akan halau laju2 dan marah sesiapa yg terlupa tutup pintu rumah smpai kucing boleh masuk!

Tapi sekarang ni nampaknya mak aku yg over suka kucing dan drag aku sekali utk join sekaki -.-

Basically semua ni berpunca daripada Dayang. Sebab dulu mak aku tak bosan sebab kat rumah ada anak buah aku utk teman dia main2. Tapi sejak anak buah aku dah pindah dan duduk rumah sendiri, mak aku pun tinggallah sensorang.

Hahahaha. epic kan ?

Entah hapee je aku merepek.
Actually blog ni pun bukannya ada sesiapa yg baca. So ade aku kesah?!

Hmm. Wedding day kakak aku dah hampir tiba. Tetiba aku yg rasa nervous membayangkan mcm mana la keadaan nanti time majlis. Mesti busy gila sampai aku rasa macam nak pengsan. Risau tang makanan lagi takut tak cukup. Kenapa pulak aku yg sibuk fikir kan? Kalau makanan tak cukup aku lari masuk bilik jela kan? (sorok muka)

Apa pun doakan yg terbaik jelah. Mudah-mudahan segalanya berjalan dgn lancar tanpa ada sesiapa yg tercedera. Eh? Kbye