follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Salam takziah, sahabat.

Assalamualaikum.

Pukul 2.15 pagi tadi aku tergerak hati untuk check hp dan on mobile data. Tup tup tengok dekat whatsapp group sahabat aku beritahu bahawa ayahnya telah kembali ke rahmatullah.

Innalillahi wainna ilaihi raji'un..

Aku terkedu seketika. Betapa besarnya kuasa Allah SWT , bila Dia kehendaki apa saja bakal berlaku tanpa diduga. Apa yang aku tahu, bapa sahabat aku ni menghidap sakit hati. Doktor masih diagnosis bapanya untuk mengesan penyakit sebenar. Tapi ada juga dia kata bapanya kritikal. Allah lebih sayang arwah, maka tepat detik 12.10 am bapanya pergi meninggalkan dunia yg sementara ni. Hari jumaat. Subhanallah

Kepada sahabat aku , Syafiqah Roslan..

Aku minta maaf sgt sebab kurang concern tentang hal ini. I tot it wasn't that serious. Maaf aku belum sempat melawat. Aku doakan kau dan keluarga kau tabah atas pemergiannya. Kuatkan semangat kau wahai sahabat. Kau mesti kuat ye?

Doa je lah yg aku mampu buat. Bukan tak nak pergi melawat, tapi aku betul-2 stuck kat rumah. Kereta ada tapi aku tak berani drive. Motor pulak tak boleh start sebab dah lama tak bawak. Maaf sgt. alasan ni mungkin stupid tapi ini la kenyataannya syaf. Maaf.

Al-fatihah..semoga roh arwah Mohd. Roslan dicucuri rahmat serta ditempatkan bersama orang2 yg beriman dan beramal soleh. Amen

-N