follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
kenangan.


Bertemu, dan berpisah. 
Itu takdir yang tidak sesiapapun mampu menghalang. Kita berkawan, baik macam mana pun, satu hari, takdir akan memisahkan kita juga. Jarak yang jauh sentiasa memeritkan. Masa yang panjang perlu dihargai. Masa yang singkat, lagilah perlu diamati.

Kalau orang tanya aku apa perasaan bila berjauhan daripada orang yang rapat, mungkin aku akan jawab aku dah lali. Dulu memang la rasa sedih yang amat sangat sebab baru-2 lagi pindah. But since dah 2-3 kali tukar sekolah, perasaan tu macam dah hilang. Plus, kawan-2 yang aku rindu bukan hairan dan rindu aku jugak macam mana aku rindu depa pun. Haha


So, now. Yang kat atas ni gambar classmates aku kelas 5 Sains 1. Tahun terakhir sebagai pelajar sekolah. Setelah melalui pelbagai macam dugaan sebagai pure science student, aku harap sangat aku dapat perform very well in my SPM. 

Banyak kenangan yang telah dicipta bersama kawan-2 sekelas. Ada yang manis. Ada yang terlalu pahit. Kadang-2 rasa macam tak nak lepaskan masa tu berlalu pergi. Tapi aku dah tak sabar nak habis SPM. Hahaha

catching the dreams

Akan wujud satu masa nanti di mana kita semua akan bertemu semula setelah bertahun berpisah. Aku jangkakan semua dah berjaya dengan kerjaya masing-masing. Mungkin juga dah berkeluarga? Haha. Tak sabar nak tunggu saat tu. *InsyaAllah jika umur panjang , rezeki murah (dan dengan keizinan Allah) .

Sahabat, selamat maju jaya. Sentiasa berpegang pada kalimah "La ilaha illallah". InsyaAllah berjaya dunia dan akhirat. Amin.
















Sincerely from me ;
Fatin Nabila Ibrahim.
(one in pink bawal)