follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
My Life.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh & Salam Satu Malaysia! 

Apa khabar anda semua? Setelah sekian lama aku mendiamkan diri tanpa sebarang post, ada yang rindu Fatin Nabila tak? :) Mesti tak ada kannn, hmm dah agak dahh. #KesatAirMata :') HAHA *aku kisah hapee*

Setiap kali tengok gambar kat atas ni, terasa macam dah berada di alam universiti pulak. Hehe. Mana taknya, semua orang bukan main meriah dengan bermacam-macam warna. Tapi satu hari tu jew.

Well, it supposed to be Sambutan Maulidur Rasul. Kebetulan tahun ni maulidur rasul SMKK dibuat pada hari Sabtu, jadi pelajar dapatlah merasa pakai baju raya pergi sekolah. Kalau yg low profile pakai baju kurung biasa2 je. Tapi datang yang over, habis title mak joyah, mak senah semua diorang rampas. HAHA. Dah macam hape pergi sekolah muka bercolour2. *Maksud aku eye shadow dan blusher "-,- Kesian mak joyah kat rumah makan hati je dgn budak-2 yg dah curi title "PanasStuff" diorang.


Maulidur Rasul, Maulidur rasul jugakk Tapi Extra Class tetap on. Hmm. #PatahSeribu Konon nak sambut maulidur rasul untuk tahun akhir, tapi harapannnn. Ini time kelas Chemist with Puan Hairuniza. Serius stress. Fuhh.


And then, dapat makan dalam dulang. Sharing is caring. Haha. Sedap kodd, ayam masak merah. fuhh :D Sesudah perut diisi, kelas bio pula harus diteruskan. Ulalala !


Here we are! Dalam makmal biology bersama Pn. Nik yg semakin mengganas sekarang ni. Well, mana tak stress kan dapat anak murid yg lambat macam aku nih. So shadd. Cikgu ni telah berjaya membuatkan migrain aku semakin teruk, hari ke hari. Huu -,- Tak berdosa kan kalau drop bio? Err


Whatever it is, WE HAD OUR TIME. And as for me, the most important thing is ; being surrounded with all of my friends. Entah lepas habis sekolah dapat jumpa lagi ke tak, masing-2 for sure dah bersepah.


Jadi selagi ada masa, aku akan cuba hargai orang di sekeliling aku. Dan kawan2 sekalian, ampun dipinta andai ada sikap aku yg tidak menyenangkan korang. :]] 

ILOVEYOUALLSOMUCHH !! :**