follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
day of no luck

Kalau ikutkan hati yang tengah gila meluap ni, nak ajee aku baling semua barang yang ada depan mata ni. Dengan kertas yang berlambak tak tahu mana asal usulnya, dengan pen yang berselerak tak tahu apa perlunya, dengan fail yang berbagai warna, Ahh BERSELERAK SEMUANYA ! Homework yang berlambak tak inginn aku pandang lagi. Sumpah menyampah. -,-''

Pagi tadi je dah datang lambat. Kesian Si Hitam(motor aku) kena berjemur hari ni dek kerana tuan dia yang datang lambat. Terpaksa la parking kau luar, ha haii. To be honest aku tak ada mood nak belajar. Perasaan malas menguasai diri, ditambah pulak dengan badan yang sedia ada letih sepanjang masa. Memikirkan pasal result yang mungkin bertubi-tubi diterima hari ni, LAGILAA STRES!!! Maths and BI aku punya result macam haremmm j kau tahu? -..- dah malas nak fikirr.

Huh tinggal lebih kurang 10 bulan je lagi. Lepas tu aku boleh rehat. <--- Sedapkan hati jee

Nasib baiklah tuition hari ni pospone, kalau tak aku rasa sah sah la aku tak celik lagi. Gerenti balik tuition terus tidur and go hell semua homeork and notes bio tu. At least ni aku dah siapkan sikit. *yang adoo

Okay , hati aku berkata ''sudah sudah la merepek Fatinnn. " So aku harus stop now. 

Bad things happen for a reason. Ye dak? Segala kepenatan dan stress yang tak tertanggung ni diharap ended with something good and value. Amin.

Assalamualaikum...