follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Getting older
CAKKKKK :D

Just look at my full-of-scars face , you know im getting older. A teenager normally got pimples~ :))
#sigh ''-..-

Dalam setengah jam lagi akan berlalu pergilah tahun 2011 ni.  2011 yang penuh dengan warna , mungkin. Aku baru lepas blogwalking blog seorang sahabat yang sememangnya AWESOME. Meh klik sini. Baca sendiri then korang tahulah betapa awesome nya dia ! :D


Guess what ? Malam tahun baru ni aku sambut sorang sorang kesepian kat rumah. Sedih? Bolehlahh -,-. Kakak awal-2 lagi dah kata nak keluar, Mak ayah pula pegi hotel err apa namanya ekk lupa sudah, celebrate kat sana. Betapa kejamnya, tinggalkan aku terkontang tak berapa nak kanting kat sini ==' Abang pula keluar meluru naik motor lepas kecewa dengan kekalahan Man Utd. Huu aku pun sedih juga sebenarnya. Tu yang best jadinya penutup 2011 nie.


Apa yang awak ingat pasal 2011 dan apa yang awak rasa menarik?

Bila aku tanya diri sendiri ~~~ Fuhhh banyak kodd. :D Tapi yang paaaaaaaaaaaling memberi kesan ialah FRIENDSHIP PROBLEM. Haha. Dengar pun macam scary right? Yesss. Memang yang paling teruk I ever faced. Just not to talk more, Selain daripada Friendship Problem , mungkin life as Form 4 student. Its hard. Live in pressure. Either to do your best and get the best or do the best but failed to get the best =,='' Merepek. Traumatic moments bila ambil subject yang sangat tough in fact aku tak pandai mana. Sigh


Yang paling best pasal 2011. Aku mula cinta SMKK. Yeahh i have to admit, im not the kind of person whom will easily fall in love with new environment. Macam mana aku benci Meru masa aku baru baru datang, macam tu jugalah aku rasa sesak betul dengan SMK Kempas masa aku jadi pendatang baru. Cuma sebab tu tak ada. Aku rasa benci tanpa sebab. Aku susah nak sesuaikan diri sebab malu melampau diri sendiri. Tapi sekarang everything changed. Alhamdulillah. Next year, last year aku sekolah kat bangunan oren SMK Kempas tu, aku mula rasa takut nak tinggalkan sekolah tu. Aku sayang setiap inci bangunan petak tu . Ya Allah. Ngada ngada nyee aku ni. hee


Dalam kedukaan pasti ada yang manis juga kan? Mesti ada yang baik. Perkara paling baik untuk 2011 ni mungkin secara keseluruhannya aku dapat berfikir secara matang. Learn a lot of new things. Mula belajar untuk tak mudah put trust on people dan jangan anggap semua orang baik. Haha. Kenapa aku cakap ni baik? Actually sebelum ni aku selalu tersilap langkah dan menyesal bila orang yang aku sangka baik , tipu atau tak sebaik mana. Jadi, be more positive but not too positive. Got it? Haha. Aku merepek lagi xDD 


3, 2 , 1 !!!


Welcome 2012 !!! 


Its 2012 already.

- Be a better muslimah
- Be a dutiful daughter
- Be a passionate student
- Be a good friend
- Be brave
- Be useful to everyone
- Not to give-up easily
- Cover aurat perfectly
- Be me :)

Happy new year 2012 guys. Enjoy your 2012 ride !