follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Wordless Friday.
;; Jumaat-Solat subuh berwudhu kat luar, takde air sampai sekarang "=.=


Pagi-2 lagi mak aku dah kejutkan bangun untuk teman dia pergi market.
Cuti sekolah itulah kerja aku Haha. Jadi driver tak bergaji xD


Bosan jugak jadi anak last. Aku dah rasa macam anak tunggal pulak. Kakak dgn abang semua kerja. Ayah pun, so tinggallah aku yang tanam anggur ni berdua dengan mak yang tercinta. Bila takde ayah, akulah yang diusung ke sana ke sini oleh mak. Ciss, baru aku sedar, itu rupanya tujuan dia suruh aku ambil lesen motor awal-2. Hm :')


heyyyy. Bangga nak citer nie, antara adik-beradik aku yang lain, aku paling awal dapat lesen motor! HAHA. #bataksungguh. Aku dapat lesen masa tingkatan 4. Kebetulan birthday aku awal bulan satu jadi dapat ambil lesen cepat. weeeeeiiiiiiii. Aku bawak motor pergi sekolah :D


Dan kebatakan yang lagi satu, antara adik-beradik aku yang lain, takde yang betul semua untuk soalan ujian komputer. Aku dapat 50/50. Betul semuaaaa. Terror tak? Terror tak? Haha #takdapathadiahpunss Hee


Fuhhh tahun depan mak aku dah plan kan awal-2. Dia kata, lepas hari jadi aku, terus call En. Samsuddin untuk ambil lesen kereta. Wahhh. Bawak kereta pergi sekolah pula?? Ehh tak , tak.. Itu mustahil mak aku bagi. Hee For sure lahh belajar memandu untuk jadi driver diaaa Jeng Jeng Huuuu. Nasib. Itulah tanggungjawab anak, kan. Sementara mak bapak hidup, hm :)


Persoalannya, mampukah kaki yang tak berapa panjang ni sampai pedal minyak .. atau brek?? Haha macam tulis karangan pulakk. Sedih tau, bila ada sedara aku tu ejek aku pendek. Memang mangkuk betul mamat tuh. Bila nak insaf entahh. Dia tuh Joe tak sedar diri. Aku pendek pun tetap cute, kan kann? #sedapkan hatiii xD Hahah. Buat dosa pula. (Yang penting kakak aku lagi pendek daripada aku ;D)


Okaylhaa, penat dah merepek. Akibat terlebih makan kerepek lha nihh Hee. Hm. Nak tidur kejap sebelum asar. Hamboii mak aku dah lena dah, nasib tak ternganga! Kalau tak, payah nak jaga takut cicak jatuh. Haha JK xDD . Okayyy, Assalamualaikum!! :)