follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Rainy Day
Hari ni hari ahad. Esuk dah sekolah. Macam biasa lhaa kann, the busy sunday girl adelah aku. Dah hari ahad baru sibuk nak buat homework. huishh. teruk kan aku ni? Bila ntah nak berubah. Bila fikir pasal SPM, tahu pulak takut. -.-

Sekarang ni aku tgh memegang skrip drama english sambil menaip. Memang spoiler mood betullah, tak tenteram hidup aku sebab nak hafal skrip. *padahal berapa kerat sangat lhaa part aku kan xD

Sambil-2 tu tgk tutorial ni. Blog aku ni kan tak cantik, tak tahu lhaa macam mana nak buad. Scrool punya scrool, aku dah pening. haduiii.

hari ni hujan sejukk. better lhaa daripada panas kan.  :D
post kali ni pon merepek je sebab aku tgh bosan gilaaaaaa hang tau dak?
haiyoooooooo :O
grrr~

tiba-2 aku teringat paal mak semalam.
masa aku balik daripada beraya, ayah cakap...

Ayah : Fatin, kau pegi tgk x-ray mak kau tuuu.
Aku : (perlu ke aku tgk? bukannya faham ponn. tapi ambil jugak..) hmm. doktor ckap ape?
Ayah : baca lhaa kalau kau faham, kau kan nak jadi doktor.
Aku : (WHAT THEEE.....ridicolous. biala masa kau nak jadi doktor? Dr. Fatin Nabila ? Grr. ta sesuai 2x.) Maneeee lha fatin faham, ayah niiiii . bagitahu jelaaa.
Ayah : Kaki mak kau dah tak boleh buat ape-2 dah. Kena operate. ><"
Aku : .........whattt . aku shocked gila kod. actually, tak sangka seteruk tuu. kesian mak. hadoi. lagi satu hal, operate......duit lagi ==

On that time aku rasa betul-2 geram. Kenapalah kau tak kerja lagi. Menyampahnyeeeeeee.
HURHHHHHHHHH.
Aku benci perasaan ni, seriously -.-

Entah lah . Aku malas nak fikir. Yg penting skrg ni, aku belajar. Asalkan mak aku bole jalan, aku bsyukur. Nak tolong pon, aku tak tahu aku boleh sumbang ape. Sorry mak.

FN