follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
ooyeahhh! weekdayssssss , !
Pagi jumaat yang hujan , ayah terpaksa hantar aku naik kereta. as usual, bila dah lebat sangat, masuk ke daam sekolah lah kan. Dah macam VVIP lhaa pulak, perasann xD . Tahu tak? ayah aku turunkan dekat tempat parking penolong kanan, setitik hujan pun aku tak kenaa. Besttttttttt. *tu pun nak citeeeee == supposed malu sebab over sangat kan turun kat tempat penolong kanan. meh aku explain situation yang sebenar benarnya.

act ayah aku tak berniat pun nak turunkan kat situ. Dia nak turunkan dekat kantin, tapi nak buat macam manaa .. alkisah banyak pulak kereta mak bapak setuden setuden lainn, so ayah aku yang tak rajin nak menunggu tu reverse ke tempat lainnn. Pergi kat tepi koridor kelas pulakkk. tapi tepi tu lecak pulak. Tahu tak lecak tu apa? Lecak tu maksudnya penuh dgn air. Bagi mengelakkan kasut aku yang putih berseri ( tak macam kasut Asha ) tu basah dan kelihatan yeyekk sangat , ayah aku pon mengelak dan cari tempat yang tak lecak. Huhu. macam tu lah certanya. Tak menarik langsung kan? Dah tahu dah. xP

Hari ni memanggggg bosan, aku main conteng-conteng kertas dgn Akmal waktu math . As usual. Tapi tak boleh tunjuk apa yang kiteorg conteng , special sangattt . orang lain tak bole tgkk. And guess what, dia dah bagi aku tugasan hujung minggu which is aku kena lukiskan dia chicken pakai kertas warna yang menarik-2. Purfffffttttttttttttt. aku kena buat la kann. ;D 
*semua tu sebab aku tak bagi dia kertas conteng apa-apa hari ni, haha xD. manusia kadang-2 kekeringan idea jugak kan, especially orang yang kaya dengan idea kreatif macam aku ni. bhahaha ;D

To much dissappointent and upset of Akmal jugak today sebab aku tak tgk lagi video yang dia dah post kat FB. ahhaa, sorry dear. My mood was spoiled by the Mood Spoiler, MOKKK. hehe. Sorry yeah. Now ni I'm watching . Kbyee. 

*waving hands*

*smiling*

Assalamualaikum.