follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

Older Post | Newer Posts
Raya raya Homework ~
Memang tak best lhaa rasenye kan bila ada banyak homework time nak raya-2 ni . hehe.
kalau cikgu saya baca ni, ggrrr . ;D
tapii best jugak ada homework, tadelah bosan je duduk rumah. #coverrbaikpunya!

heyy , raya tahun ni tade semangat sangat lhaa. mungkin sebab humour excited tu dah lama ditinggalkan masa zaman kanak-2 riang dulu. hee. masa budak-2 lain lhaa. mane tau ape-2. nak tuu, mintak mak, tak dapat kat mak, mintak ayah. ehh tapi saya biasanye jarang lhaa mintak kat mak, sebab tahuu, jawapannye mesti TAK BOLEH. haha. Ayah baik sikit. Pfft. 
Ishh, jahat lah kamu ni, Fatinn. bulan puasa buat dosa, astargfirullah. :))

Sekarang ni dah besar, dah jadi anak dara pon dah, bila dah kenal yang namanye MEMBAZIR dan JIMAT , dah tak boleh lah nak jadi sahabat syaitan kan. Kawan-2 pon jimat cermat lah yaa, raya-2 jugak, tapi iman , nafsu dan segala macam yang lain, semua perlu dipelihara. Insyaallah, kita semua akan dikasihi Yang Maha Esa. Aminn.

Berbalik kepada cerita, saya nak mengepoh sikit pasal persiapan raya saya. 
...
saya tibe-2 terfikir, zaman sekarang ni ada lagi ke orang bersusah payah and rajin buad kuih raya? hehe. sejujurnya, saya memang bersyukur ada orang yang jual kuih raya, sebab saya malas nak buad. haha.
teruk kan? ehh, tapi , walaupon malas, saya terpaksa mengalah dengan ajakan kakak saya untuk buad kuih raya. walaupon dalam hati cakap , " haihh dia ni, biar betul nak buad kuih raya malam-2? "
tapi saya tolong jugak tau! sanggup tak sentuh homework. sanggup berjaga sampai malam buta. hehe. 
ye ye je kan. Ikhlas takk? Err. IKHLAS LAA! hee



buat kuih simple je ponn, almond london ajerr.
sampai pukul 2.30 pagi kiteorang kejekan kuih ni. haha. maklumlah, kiteorang bukan pro kan. buat ni pon dah kira baikk. *sedapkan hati je wokk.

SOME-THING TO SHARE ;;

BEFORE WE START, SEE FARIHA(my sis) KEEP TEXTING WITH APEK(her bf, bkn name sebenar). know what? she has been scolded by mom ! gembira saya. tulah degil , taknak dgr pesanan adik dia yang comel lagi baik ni.
bbuekkkkkk :P
*muke gediks*
Three of us. Fatin, Fazira, and Fariha. Lagi sorang?? abang... for sure lhaa tak involved. unless dia dah convert jadi AUWW. paham kan? hehe. opss, soryy klau terasa. :')

masa ni agak-2 dah pukul 2.30 lahh. memang tired sangat. tengok tuuuu, Fariha texting lagii. 
sebelum buat kuih mesej, sah siap pon mesej. org bercinta memang macam tu ehh? 
setiap benda nak buad mesti nak laporkan. (>_<)"
tak rasa menyusahkan ke? 
tapi macam mana pon, Fariha memang selalu buad saya jeles , awak tahu?
bf dia tersangat lah caring. hehe. *ngade-2. sekolah lagii, tak boleh cinta-2!! :)

huhu . . .
Shall we end this story?

TO BE CONTINUED .

assalamualaikum.

Berbuka puasa .
Mak buad nasi lemak.
SELAMAT BERBUKA!!
JANGAN LUPA TARAWIH.
:) :) :) :) :) :) :)
LOTS OF LOVE ; blog owner laa .