follow | dash







♥ Fatin Nabila ♥
The Admin :)


Assalamualaikum & hello everyone. I'm Nabila. This is a piece of my life story. Do leave your footprints & do visit again. Love you guys!




Tagboard
Leave Your Footprints Here !



CLICK FOR CBOX
Credits
Big Claps



© 2013 Template by Farahdini Original Blogskin from Syuhada Best Views by Google chrome . Tell Me if i don't credit you.

| Newer Posts
exam story
baru aku sedar betapa susahnya lahh subjek2 membunuh nie. *bio, kimia, fzik, addmath
hmm.. kepala aku dah pening macam nak pecah pun ada.
kenapa sebelum tak pernah ada senior yang bagitau aku subjek tu susah gilaa!!! atau aku yang tak pernah tanya diorang? =='' haihh malang sungguh nasib ku. i really need someone to help me! HUWAA :'(
exam bio, honestly, hati aku sendiri rasa hancur bila langsung tak boleh jawab soalan. tak tahu lahh macam mana perasaan cikgu aku yang dah susah payah ajar aku selama ni. for sure, kalau aku sendiri jadi cikgu dan ada anak murid sebebal aku ni, gerenti aku dah putus asa nak ajar. but hopefully cikgu aku tak lahh. sebab aku sendiri tak nak putus asa. aku tahu memang susah, but aku sendiri nak try T.T semangat juang yang tinggi, isn't it? takpelah at least ada kemahuan, pasti ada jalan. now ni im thinking of my parents pulak, huwaa! ni paling buat aku tension. especially my mum lahh, tak sanggup betul nak kecewakan dia. MUMMY!!! aku belajar selama ni memang 100% untuk dia, dia jer. dah lah mid year result nanti parents datang. susahlah. semua ni buat aku rase guilty sangat2 :'< hurhh,